کد خبر: ۳۴۲۶۵۷
زمان انتشار: ۱۷:۰۴     ۰۸ مهر ۱۳۹۴
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: فسادی در مورد کی‌روش وجود ندارد/ کسانی که موفقیت قهرمانی تیم فوتسال بانوا را زیرسوال می‌برند، چشم دیدن موفقیت زنان ایرانی را ندارند
به گزارش پایگاه 598، علی کفاشیان در مراسم تقدیر از تیم ملی فوتسال بانوان در جمع خبرنگاران گفت: تیم‌هایی که در لیگ فوتسال بانوان بازی می‌کنند بدون درآمد از بانوان حمایت می‌کنند و این جای تقدیر دارد. این تیم در مسابقات جهانی می‌تواند افتخارآفرینی کند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی از فوتسالیست‌ها بانوی ایران مشکلات پزشکی دارند، گفت: از 6 سال پیش به صورت پیشرفته تمامی کارهای پزشکی تیم بانوان در حال انجام است. به تیم خودمان شک نداریم و همه سالم هستند و برای هر مرجعی آماده پاسخ‌گویی هستیم. متاسفانه کسانی که این حرف‌ها را می‌ ز‌نند چشم دیدن موفقیت زنان ایرانی را ندارند.

کفاشیان گفت: سفرهای من کاری و برای فدراسیون فوتبال است و در همه سفرهایم وزارت ورزش درجریان است و نمی‌دانم چرا این دفعه سفرم را وزارت ورزش این گونه رسانه‌ای کرد.

وی گفت: پاداش ویژه ای برای تیم فوتیال بانوان درنظر گرفته ایم که در آینده‌ای نزدیک به این تیم اهدا می‌شود.

وی در مورد اتفاقات و حواشی داوری گفت: از داوران حماتی می‌کنم استرس نباید برای داوران ایجاد کنیم تا انها دچار اشتباه شوند. داوران و کمیته داروان باید آموزش را اولویت کاری خود قرار دهند.

کفاشیان در مورد قرارداد 100 هزار دلاری آل‌اشپورت با کی‌روش گفت: هرجایی فسادی داشته باشد مراجع قضایی ورود می‌کنند. پول زوری کی‌روش نگرفته و دو آدم عاقل قرارداد بستند و فسادی هم نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها