کد خبر: ۳۴۲۹۲۷
زمان انتشار: ۰۰:۳۳     ۱۱ مهر ۱۳۹۴
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در همه اقداماتی که علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته آمریکایی‌ها دست داشته‌اند/ ماهیت دشمنی‌ها حق و باطل است و وقتی ماهیت این باشد مسلماً‌ دشمنی‌ها تمام نمی‌شود

به گزارش پایگاه 598، سردار دریادار پاسدار فدوی در افتتاح نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای نیروی دریایی سپاه با تبریک اعیاد قربان و غدیر  گفت: البته در این ایام دلهای همه مسلمانان به خاطر حادثه منا غمبار است.

وی افزود: مسلماً دشمنان از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی دعوایی را با جمهوری اسلامی شروع کردند و تا امروز نیز ادامه دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه همه اقداماتی که علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته آمریکایی ها در آن دست داشته اند گفت: باید دید ماهیت این دعوا و دشمنیهای دشمنان انقلاب با ما چه ماهیتی است، مسلماً ماهیت این دشمنیها بر سر اقتصاد و نفوذ سیاسی نیست چرا که اگر این گونه بود تاکنون این دشمنیها حل و فصل شده بود.

وی ادامه داد: ماهیت این دشمنیها حق و باطل است و وقتی ماهیت این باشد مسلماً‌ دشمنیها تمام نمی شود.

دریادار فدوی گفت: اگر دشمنان نظام تاکنون اقدامی را علیه ما انجام نداده اند به لحاظ این است که مطمئن شده اند که نمی توانند، اگر مطمئن باشند می توانند اقدامی کنند که از انقلاب اسلامی چیزی نمانند مسلماً این کار را به فردا موکول نمی کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر روز که می گذرد قابل قیاس با روز قبل نیست ادامه داد: آیا ما با اوایل دوران انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی و یا با دوران بعد از جنگ تحمیلی که حتی با سه سال پیش قابل مقایسه هستیم مسلماً‌ این گونه نیست.

وی ادامه داد: این به برکت انقلاب اسلامی است که سرمایه های بسیاری را در اختیار دارد و به همین دلیل دشمن اطمینان پیدا کرده است که نمی تواند با ما وارد اقدام نظامی شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه گفت: آمریکاییها تحت هیچ شرایطی نمی توانند الزامات شروع اقدام علیه ما را چه در بعد نظامی و چه در بعد سیاسی فراهم کند.

وی ادامه داد: وقتی نمی توانند اقدامی علیه ما شروع کنند این به خاطر همین بخش بازدارندگی است.

سردار فدوی در ادامه گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از جنگ تحمیلی حتی یک روز هم دست از توانمندی خود برنداشته و همواره استطاعت خود بالا برده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: چرا که دشمنان به ویژه آمریکا زبان قدرت،‌ توان و زور را بیشتر از هر زبان دیگری می فهمند و اکنون برای بالا بردن استطاعت خود روندی را آغاز کرده ایم که آمریکاییها آنرا می فهمند و خودشان اعتراف می کنند که جمهوری اسلامی این توانمندیها را دارند.

وی گفت: آمریکاییها قائل به اعمال حاکمیت به هیچ یک از کشورهای حوزه خلیج فارس نیستند و هیچ یک از کشورها خود را در شرایط و توانمندی نمی بینند که انقلاب اسلامی را تهدید کنند.

وی افزود: تنها شیطان بزرگ است که در بعضی مواقع این تهدید لفظی را انجام می دهد.

سردار فدوی گفت: قدرت و توانمندی انقلاب اسلامی به حدی است که دشمنان حتی فکر آنرا هم نمی کنند که بتوانند از عهده جمهوری اسلامی ایران بربیایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها