کد خبر: ۳۴۲۹۵۰
زمان انتشار: ۰۸:۳۸     ۱۱ مهر ۱۳۹۴
بازیکن تیم فوتبال صبا گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس خانواده هادی نوروزی را فراموش نکنند و حق و حقوق او را پرداخت کنند.
به گزارش پایگاه 598، قاسم دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص درگذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس اظهار داشت:‌ واقعاً شوکه هستم و هیچ‌کس هم باور نمی‌کند که هادی از بین ما رفته است. من یک سال در پرسپولیس بودم و طبیعتاً نمی‌توانم خیلی از خصوصیات اخلاقی او بگویم ولی کسانی که با او زندگی کرد‌ه‌اند همواره از او به نیکی یاد می‌کنند.

وی افزود: هادی خیلی زود از جمع ما رفت، او می‌توانست به پرسپولیس کمک زیادی کند هم‌اکنون هم فقط برای خانواده او سخت است چرا که معتقدم تنها آنها بودند که واقعاً در مراسم تشییع ناراحت بودند و سایر افراد نقش بازی می‌کردند. متأسفانه ما مرده‌پرستیم و فقط وقتی افراد را از دست می‌دهیم از آنها به نیکی یاد می‌کنیم.

بازیکن صبا خاطرنشان کرد: همین هواداران قطعاً فراموش نکرده‌اند که در بازی مقابل سپاهان چه بلایی سر هادی نوروزی آوردند. او وقتی پنالتی خراب کرد چه شعارهایی که علیه او ندادند. اگر به گذشته رجوع کنند قطعاً همه چیز را به یاد خواهند آورد. من قصد جسارت به کسی را ندارم اما امیدوارم که این مسائل درس عبرتی شود تا دیگر با بازیکنان بدرفتاری نشود و در ورزشگاه‌ها حرف‌های ناپسند زده نشود. بهتر است کمی به خودمان بیایم.

دهنوی در مورد شرایط پرسپولیس و اینکه این تیم کاپیتان خود را از دست داده، گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس باید به خود ببالد قطعاً بازیکنان آنها پس از این محکم و قوی‌تر مقابل حریفان قرار می‌گیرند تا جای هادی را پر کنند. قطعاً کسی که جایگزین هادی می‌شود شرایط خیلی سختی خواهد داشت می‌دانم پرسپولیسی‌ها هم تمام تلاش خود را می‌کنند تا روح هادی و دل هواداران را شاد کنند. مسئولان باشگاه هم هم‌اکنون باید خانواده هادی را تنها نگذارند و تمام حق و حقوق او را پرداخت کنند. البته می‌دانم که متأسفانه مسئولان فقط می‌شنوند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند اما خدا کند که خانواده هادی را فراموش نکنند.

وی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر گفت: ما هم‌اکنون تمرینات خود را در تنکابن دنبال می‌کنیم و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم شرایط خوبی را داشته باشیم با توجه به شوکی که به پرسپولیس وارده شده بازیکنان این تیم عزم خود را جزم کردند تا جای خالی هادی را پر کنند البته ما هم صبا هستیم و می‌خواهیم روند روبه رشد خود را ادامه دهیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد رویارویی با این تیم گفت: برای من فرقی نمی‌کند به هر حال من در چندین تیم بازی کرده‌ام و پس از 33 سال عمر فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم. انگیزه خاصی هم ندارم به هر حال بازی مقابل استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد اما برای من ویژگی خاصی نخواهد داشت. هم برای صبا و هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. البته با توجه به اینکه پیراهن صبا را بر تن دارم امیدوارم در وهله اول تیمم موفق باشد و پس از آن پرسپولیس به موفقیت دست یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها