کد خبر: ۳۴۲۹۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۱۱ مهر ۱۳۹۴
فرماندار سردشت از تلاش برای دستگیری عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی سردشت خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، عزیز حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی درگیری نیروی انتظامی آذربایجان غربی با خودرو حامل بار قاچاق، یکی از ماموران نیروی انتظامی با شلیک گلوله قاچاقچیان جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این درگیری روز پنجشنبه در سردشت به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: عاملان این اقدام در دست تعقیب بوده و با توجه به اقداماتی که برای دستگیری انها می‌شود در آینده نزدیک شاهد دستگیری عاملان این اقدام خواهیم بود.

فرماندار سردشت با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در دفاع از کیان اسلامی و برای مبارزه با اشرار و قاچاقچیان آمادگی کافی و لازم را دارد، افزود: نیروی انتظامی در سال‌های متمادی در مبارزه با قاچاق و ناامنی اقدام کرده است و در این زمینه نیز کارنامه روشنی دارد.

این مسئول با بیان اینکه دستگیری عامل یا عاملان این حادثه در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: در این خصوص تمام عوامل انتظامی و نظامی از آمادگی کافی برخوردار هستند.

حسنی با بیان اینکه پس از این حادثه شورای تامین شهرستان سردشت تشکیل جلسه داده است، ادامه داد: در این جلسه نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه تاکید شده است و نیروهای انتظامی و نظامی تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کامل در سردشت برقرار است و با توجه به مرزی بودن این شهرستان وجود برخی آسیب‌ها از جمله قاچاق وجود دارد که نیروهای مرزبانی و نیروی انتظامی با هوشیاری هر چه تمام‌تر در این زمینه اقدام می‌کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها