کد خبر: ۳۴۳۱۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۱ مهر ۱۳۹۴
در جمع متحصنان در اعتراض به برجام در کرمان عنوان شد
یکی از روحانیان انقلابی کرمان گفت: آمریکا قدم به قدم جلو می‌آید با دشمنان سیلی خورده از انقلاب و اسلام نباید کنار آمد از مجلس تقاضای جدی و انقلابی داریم، محکم در موضوع برجام وارد شوند و به دیدگاه‌های رهبری توجه کنند.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی صبح امروز در تحصن اقشار مختلف مردم کرمان معترض به مفاد برجام در مقابل مسجد جامع کرمان اظهار داشت: توفیق داریم ساعاتی از عمرمان را برای اقدام به توجه جدی پیرامون حفظ خطوط قرمزی که مقام ولی خدا و نایب بر حق امام زمان (عج) برای ما مشخص کرده‌اند، صرف کنیم.

وی بیان داشت: جامعه ما امروز در مقطع حساسی از سرنوشت خود قرار دارد که سکوت در این برهه خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای زندگی و دین ما ایجاد می‌کند.

الله‌وردی خاطر‌نشان کرد: این اقدام شایسته یعنی تحصن و اعتراض به برجام، جایگاه ویژه‌ای نزد حضرت ولی‌عصر (عج) دارد و این فرصت مغتنم را به حاضران تبریک می‌گوییم.

وی افزود: دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم دو جریان حق و باطل از ابتدا تا قیام قیامت حضور داشته‌اند که در تعارض با هم هیچ وقت خاموش نبوده‌اند.

الله‌وردی گفت: از زمانی که شیطان در مقابل عبادالرحمن ایستاد، این جریان وجود داشته، فقط گاهی خاموش بوده، اما شیطان یک لحظه برای اضمحلال جریان حق کوتاهی نکرده است.

این روحانی انقلابی اظهار داشت: یکی از مقاطعی که شیطان ناله زد در روز غدیر و اعلام ولایت امیر‌مومنان علی (ع) است، چون می‌دید که تمام نقشه‌هایش نقش برآب شده است.

وی ادامه داد: شیطان و جنودش همواره گرد حق حلقه زده‌اند، برای تنگ کردن عرصه بر جنود الرحمن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

الله‌وردی تصریح کرد: امروز شیطان سرمایه‌گذاری خود را در ایران که امتش با رهبر و ولایت منسجم هستند و حرف خدا را می‌زنند به کار گرفته است.

الله‌وردی خطاب به متحصنان خاطر‌نشان کرد: تا زمانی که شما عزم مقاومت دارید آمریکا با شما دشمنی دارد.

وی ابراز داشت: شیطان و جنودش مترصد ورود به جریان حق هستند، آن چه ما را به عنوان ولایت‌مداران حقیقی حفظ می‌کند، حب به ولایت و بغض به شیطان است.

الله‌وردی ادامه داد: حب به جریان ولایت طی تاریخ هیچ وقت کم نبوده، بلکه برائت از دشمن کم بوده است.

این روحانی دلسوز اسلام و انقلاب افزود: سر در چاه کردن حضرت علی (ع) و ضجه‌های حضرت فاطمه (س) به چه دلیل است، آن زمان تولی بود، اما تبرا نبود، برائت از دشمن و اهل‌ بیت (ع) و بغض نسبت به دشمن اهل‌بیت (ع) در طول تاریخ کم بوده است.

وی با بازخوانی فرازی از تاریخ اسلام تصریح کرد: دشمن آن چنان حلقه محاصره را تنگ می‌کند که تا منزل و ماوای اهل‌بیت (ع) پیش می‌رود.

الله‌وردی با بیان روایتی از معصوم (ع) گفت: امام معصوم می‌فرمایند اگر دشمن با شما خوب رفتار کرد این حرکت را مورد سئوال قرار دهید دشمن هیچ‌وقت نسبت به پیروان اهل‌بیت(ع)  قلبش صاف نمی‌شود.

وی به نقل از امام باقر (ع) بیان کرد: امام راحل می‌فرمایند ما در مقطعی سه تا شیعه داشتیم، در جریان سقیفه سه نفر شیعه وجود داشت.

الله‌وردی تاکید کرد: در راه خدا باید فریاد زد، اگر بغض نسبت به دشمنان اهل‌بیت (ع) ‌نداشته باشیم دچار انحراف می‌شویم.

وی ابراز داشت: این جمع امروز دو نکته را دنبال می‌کند، اول اینکه جریانی که زندگی مادی مردم را به مذاکره با آمریکا گره می‌زند، بداند که آمریکا اگر پایش به ایران برسد به محبان خودش هم رحم نمی‌کند.

الله‌وردی افزود: در اعتقادات ما آمده اگر شیعیان ما استقامت کنند، نعمت‌های الهی را بر سر و پایشان می‌ریزیم، آمریکا خودش در حال اضمحلال و نابودی است و بارها در مذاکرات به قدرت ایران اعتراف کرده و نفوذ را تنها راه تثبیت خود در ایران می‌داند.

وی با طرح این سئوال که چرا برخی از چهره پوشالین آمریکا واهمه دارند، به نکته دوم اشاره کرد و ادامه داد: برجام پر از نکات منفی برای کشور است، از رئیس مجلس، نمایندگان و نمایندگان استان کرمان توقع داریم که پا سست نکنند و تحت فشار قرار نگیرند، ملت لعن خود را به کسانی که می‌خواهند پای آمریکا را باز کنند، نثار می‌کنند.

وی اظهار داشت: امروز بحث این است که آمریکا می‌خواهد، جای پایی برای خود در ایران باز، چپاول و دخالت کند که نتیجه‌ این امر پایمال شدن خون‌های پاک شهداست.

الله‌وردی تاکید کرد: آمریکا قدم به قدم جلو می‌آید با دشمنان سیلی خورده از انقلاب و اسلام نباید کنار آمد از مجلس تقاضای جدی و انقلابی داریم محکم در موضوع برجام وارد شوند و به دیدگاه‌های رهبری توجه کنند.

وی تصریح کرد: هرگاه از رهبری فاصله گرفتیم، خسارت دیدیم و ضربه خوردیم.

بنابراین گزارش، این تجمع صبح امروز شنبه 11 مهر با حضور بیش از 100 نفر از اقشار مختلف مردم آغاز شد و در ادامه بر جمعیت حاضران افزوده می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها