کد خبر: ۳۴۳۳۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۲ مهر ۱۳۹۴
با وجود حضور چهره‌های بسیار معروف در مراسم هادی نوروزی، غیبت یک سری از افراد خیلی توی چشم بود. یکی از این افراد، شیث رضایی، کاپیتان سابق هادی نوروزی در پرسپولیس و بچه محل کاپیتان تازه درگذشته پرسپولیس بود.
به گزارش پایگاه 598، با وجود حضور چهره‌های بسیار معروف در مراسم هادی نوروزی، غیبت یک سری از افراد خیلی توی چشم بود. یکی از این افراد، شیث رضایی، کاپیتان سابق هادی نوروزی در پرسپولیس و بچه محل کاپیتان تازه درگذشته پرسپولیس بود.

 

شیث رضایی در خصوص غیبتش در مراسم تشییع نوروزی به بانک ورزش گفت: متاسفانه در تهران یا مازندران نبودم که بتوانم در مراسم شرکت کنم. هادی از دوستان خوب من بود و قطعا سه روز دیگر که به تهران بیایم مستقیما به کپورچال می‌روم و سر مزار او حاضر می‌شوم.

 

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص هادی نوروزی گفت: من اهل دروغ گفتن و بی جهت تعریف کردن نیستم اما هادی واقعا بازیکن بی حاشیه ای بود. او چون همان زمان متاهل بود، تمرین می‌کرد و بدون حاشیه به منزلش می‌رفت. ما چهار سال در کنار هم بازی کردیم و باید بگویم واقعا پسر آرامی بود و حیف شد که اینقدر زود از بین ما رفت.

 

از کاپیتان سابق سرخپوشان در خصوص شرایط پرسپولیس پرسیدیم که او گفت: آخرین بازی مقابل تراکتورسازی روحیه بچه‌ها را بالا برد اما متاسفانه این اتفاق رخ داد و روحیه بازیکنان از بین رفت. امیدوارم خدا به بچه‌های تیم کمک کند تا روحیه‌شان را پس بگیرند و با بازی‌های خوب روح هادی و دل هواداران را شاد کنند.

 

او در خصوص شرایط خودش هم توضیح داد: چون پایم را عمل کردم نتوانستم در هیچ تیمی حضور داشته باشم اما حالا بهبود پیدا کردم و احتمالا نیم فصل با یک تیم قرارداد ببندم.

 

از رضایی پرسیدیم اگر پیشنهاد لیگ یکی برسد پاسخ مثبت می‌دهد؟ که گفت: بله، به خاطر کمک به پدر و مادرم هر پیشنهادی برسد قبول می‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها