کد خبر: ۳۴۴۴۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۱۹ مهر ۱۳۹۴
شبکه خبری پرس‌تی‌وی از شهادت یک زن باردار فلسطینی در حمله بامداد یکشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه خبر داده‌ است.
به گزارش پایگاه 598، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه مناطق مسکونی غزه را بمباران کردند.

شبکه خبری پرس‌تی‌وی گزارش داده حسب گزارش‌های دریافتی، یک زن باردار فلسطینی در این حملات کشته شده و سه نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

گفته می‌شود یکی از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ریزش یک خانه در شمال غزه منجر شده که این زن باردار بر اثر آن به شهادت رسیده است.

پرس‌تی‌وی، تا لحظه تنظیم این خبر اشاره‌ای به منبع دریافت این خبر نکرده، اما رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارش‌های اولیه ریزش یک ساختمان بر اثر حملات این جنگنده‌ها را اعلام کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم حمله به نوار غزه را تأیید کرده، اما مدعی شده یک مرکز ساخت سلاح متعلق به جنبش مقاومت فلسطین، حماس را هدف قرار داده است.

رژیم صهیونیستی معمولاً ادعا می‌کند این حملات را به تلافی حملات راکتی از غزه انجام می‌دهد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در ۱۰ روز گذشته، دست‌کم ۲۰ نفر را در جریان تظاهرات‌ها در کرانه باختری، قدس اشغالی و نوار غزه به شهادت رسانده‌اند.

تنش‌های میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها پس از یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و درگیری با نمازگزاران فلسطینی شدت گرفت.

تلاش رژیم صهیونیستی برای خواستار محدود کردن دسترسی مسلمانان به مسجد الاقصی به بهانه آغاز سال نو یهودی اعتراض فلسطینی‌ها را برانگیخت.

فلسطینی‌ها خشونت‌های رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی را اقدامی در راستای طرح این رژیم برای تقسیم‌بندی زمانی و مکانی این مکان مقدس می‌دانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها