کد خبر: ۳۴۴۸۶۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۵     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
سر مربی تیم ملی گفت: باز هم تکرار می‌کنم اگر بدون حمایت ادامه دهیم باید نگران باشیم. من هم نگران هستم، فقط صحبت کردن کافی نیست.

به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی‌روش در مورد بازی ضعیف مقابل عمان گفت: لازم است یادآوری کنیم که مقابل آرژانتین و عراق هم بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم اما همیشه نتیجه آن جور که می‌خواهید رقم نمی‌خورد. ما در یک بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب کردیم و من از این موضوع خوشحال هستم.

وی در مورد برگزاری اردو در دبی اظهار داشت: به هیچ عنوان موافق نیستم که این اردو مثمرثمر نبوده طبق تقویم فیفادی حرکت می‌کنیم با در نظر گرفتن اهداف بزرگی چون جام جهانی باید تیم جوان‌مان را دوباره بسازیم و به جای 15 روز حتی لازم است لیگ را یک ماه تعطیل کنیم. ما در این اردو به خواسته‌هایم‌مان رسیدیم و نتیجه لازم را کسب کردیم. در اردوی ماقبل جام ملت‌ها مدت‌زمان زیادی را از دست دادیم و دیدید که به تیم ضربه وارد شد. ما به 3 ماه آماده‌سازی نیاز داریم و این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد اما گویا عده‌ای اصلاً به این موضوع اهمیت نمی‌دهند.

کی‌روش در پاسخ به سؤالی که چرا سرحال به نظر نمی‌رسید، گفت: نه، نمی‌دانم چرا این سؤال را می‌پرسید طبیعتاً بازی مهمی مقابل ژاپن در پیش‌رو داریم و تمام تمرکزمان را برای بازی امروز متمرکز کرد‌ه‌ایم.

سرمربی تیم ملی در مورد گل‌های مشابهی که دریافت می‌کنند، گفت: فوتبال بازی اشتباهات است وقتی می‌بریم همه با هم می‌بریم، وقتی نتیجه نمی‌گیریم همه با هم بازنده هستیم. بعضی از اتفاقات بیشتر رخ می‌دهد و در بعضی از نقاط به مشکل برمی‌خوریم مشکل از آنجایی شروع می‌شود که توپ را از دست می‌دهیم. فعلاً باید تیم را آماده کنیم تا در دفعات آینده این اشتباهات تکرار نشود. باز هم تکرار می‌کنم به بازیکنانم افتخار می‌کنم آنها در گرمای 37 درجه استقامت زیادی از خودشان نشان دادند و با یک شخصیت بالا و بازی خوب با امتیاز به خانه برگشتیم. ما 12 امتیاز داریم و صدرنشین گروه هستیم در ضمن 4 بازی دیگر باقی مانده و همچنان مسیر برای ما ادامه دارد.

وی تأکید کرد: تیم پوست انداخته است من احساس می‌کنم این جوان‌ها نیاز به یک سرمایه‌گذاری و تدارک خیلی خوب دارند و باید به این جوان‌ها تجربه لازم را اضافه کنیم. توجه کنید بازیکنان ژاپن در برترین تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند این فصل، فصل پرکار و پرفشاری برای ما است باز هم تکرار می‌کنم اگر بدون حمایت ادامه دهیم باید نگران باشیم. من هم نگران هستم فقط صحبت کردن کافی نیست.

کی‌روش در مورد مدافعان کناری تیم ملی و اشتباهات آنها افزود: در مورد پست‌های چپ و راست ما هنوز نتوانستیم مشکلات‌مان را برطرف کنیم باید مشکلات بازیکنان سربازمان حل شود و همه باید نگران باشند چون کسی نگران تیم ملی نیست.

سرمربی پرتغالی در مورد کیفیت کمپ تیم ملی گفت: صادقانه بگویم بهتر است در مورد کیفیت زمین چمن صحبت نکنم قطعاً استانداردهای لازم را این زمین ندارد و ما نمی‌توانیم کارهای سرعتی یا کارهای تاکتیکی خوبی در این زمین انجام دهیم.

وی در مورد مقایسه لژیونرهای ژاپن و ایران گفت: اگر شما تلاش می‌کنید ما امشب نخوابیم من به شما می‌گویم کاملاً کار بیهوده‌ای است ما برای بازی امروز آماده هستیم و مقابل ژاپن فرصت خاص و بسیار مناسبی است تا هواداران برای تماشای یک بازی سطح بالای جهانی به ورزشگاه بیایند مطمئنم با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم امروز جنگجویانه و جسورانه به میدان خواهیم رفت. شک نکنید تعادل را ایجاد خواهیم کرد و تمام کسانی که به ورزشگاه می‌آیند از بازی لذت خواهند برد.

کی‌روش در پایان خاطرنشان کرد: فعلاً زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد مسائل و حاشیه‌های کمیته اخلاق نیست و این یک بازی برای یک زمین کوچک است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها