کد خبر: ۳۴۵۸۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۶ مهر ۱۳۹۴
قنبرپور:
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مدیریت و سرمربی تیم با تعامل کار می‌کنند و مشکلی هم وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598، مصطفی قنبرپور مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی پرسپولیس مقابل صبای قم، اظهار کرد: ما بازی خوب و منطقی را در برابر صبا انجام دادیم و چون احتیاج به برد داشتیم این بازی برایمان حائز اهمیت بود حتی برانکو هم این نکته را به بازیکنان گوشزد کرده بود. در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم اما در نیمه دوم با توصیه‌هایی که برانکو به بازیکنان انجام داد و تغییراتی که در خط هافبک تیم شکل گرفت توانستیم بازی هجومی‌تری را نسبت به نیمه اول انجام بدهیم و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کنیم.

وی افزود: ما چند فرصت خوب گلزنی هم به دست آوردیم که با بی‌دقتی مهاجمان‌مان فرصت‌ها از دست رفت اما امیدواریم در بازی روز سه‌شنبه در مشهد بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: تیم بزرگی چون پرسپولیس طبیعتا باید بهتر از اینها نتیجه بگیرد و شرایط بهتری در لیگ داشته باشد اما حواشی و همین‌طور اتفاقاتی که در طول فصل برای تیم افتاد و همین‌طور تعطیلات لیگ که به خاطر تیم ملی انجام می‌شد تاثیرات منفی زیادی در عملکرد تیم ما داشت و باعث می‌شد تعادل تیم به هم بخورد. ما در طول این فصل تعطیلات زیادی را سپری می‌کنیم که همین موضوع به عملکرد تیم‌ها ضربه می‌زند. البته من به تیم ملی احترام می‌گذارم اما باشگاه‌ها هم هزینه‌های زیادی می‌کنند. البته این را هم باید بگویم تیم بزرگی چون پرسپولیس باید بزرگ فکر کند و بزرگ هم بازی کند.

قنبرپور در واکنش به شایعه برکناری برانکو ایوانکوویچ و اینکه بازی با سیاه جامگان آخرین فرصت برانکو خواهد بود، گفت: من تمام این شایعات را رد می‌کنم. در حال حاضر مدیریت باشگاه و برانکو با تعامل کامل کار می‌کنند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. مدیریت باشگاه از کادرفنی تیم حمایت لازم را دارد. برانکو یکی از مربیان شایسته است و هم می‌تواند عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد.

وی درباره اخراج علیرضا نورمحمدی در دیدار مقابل صبا هم گفت: با توجه به فشارهایی که در باشگاه روی همه بازیکنان و مربیان وجود دارد به نظر من باید صبورتر باشیم و آستانه تحمل خودمان را بالاتر ببریم. فوت هادی همین را به ما نشان داد که دنیا ارزش هیچ چیز را ندارد و باید سعی کنیم بیشتر به یکدیگر احترام بگذاریم. مطمئنا نبود رضا نورمحمد به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار و البته کاپیتان تیم در دیدار مقابل سیاه جامگان تاثیرات منفی در کار ما خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها