کد خبر: ۳۴۶۰۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۲۷ مهر ۱۳۹۴
سخنگوي وزارت کشور گفت: هم‌فکري و تعامل خوبي با اعضاي شوراي نگهبان داريم و تاکنون نظرات شوراي نگهبان را براي انجام اقدامات نظارتي تامين کرده‌ايم.
به گزارش پایگاه 598، حسينعلي اميري در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، اظهار داشت: در جلسه ستاد انتخابات که دو روز قبل برگزار شد بحث بر اين شد که اخذ راي در اين دوره از انتخابات تنها با شناسنامه و کارت ملي انجام مي‌شود و ديگر اسناد براي راي دادن معتبر نخواهد بود. براي همين هم مقرر شد سازمان ثبت احوال تسهيلات لازم براي تعويض شناسنامه و صدور کارت ملي شهروندان را در اختيار آنها قرار دهد.

وي افزود: در اين جلسه همچنين آقاي رحماني‌فضلي بر ضرورت برقراري تعامل و همکاري دست‌اندرکاران انتخابات با هيات‌هاي اجرايي و نظارتي و همچنين رسانه‌ها و صداوسيما تاکيد کرد.

سخنگوي وزارت کشور با اشاره به موضوع تبليغات انتخاباتي يادآور شد: در اين خصوص مقرر شد اقدامات لازم جهت جلوگيري از ايجاد تفرقه و شکاف‌هاي اجتماعي انجام شود. همچنين در اين جلسه بر ضرورت استفاده از ظرفيت نخبگان، دانشگاهيان، کنشگران سياسي و به‌طور کلي گروه‌هاي مرجع تاکيد شد.

اميري در مورد جلسات وزارت کشور با شوراي نگهبان براي بررسي صندوق الکترونيک عنوان کرد: ما هم‌فکري و تعامل خوبي با اعضاي شوراي نگهبان داريم و تاکنون موفق شده‌ايم نظرات شوراي نگهبان را براي انجام اقدامات نظارتي تامين کنيم.

وي در خصوص اظهارات سخنگوي شوراي نگهبان در مورد زماني که براي راي دادن هر نفر پاي صندوق الکترونيک صرف مي‌شود٬ گفت: قطعا کارشناس هر دو نهاد در اين خصوص اقدامات لازم را انجام خواهند داد و اميدواريم اين مشکلات رفع و رجوع شود.

اميري همچنين در پايان درمورد آخرين وضعيت پيگيري حادثه دزفول گفت: اين حادثه در سطح استان در حال پيگيري است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها