کد خبر: ۳۴۶۵۹۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۲۹ مهر ۱۳۹۴
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه رهبری دیپلماسی لبخند را در برابر آمریکا در پیام خود رد کرده‌اند اظهارداشت: آمریکا حتی در طول اجرای برجام نیز دشمن ما خواهد بود و لبخندهای مزورانه آن را نباید جدی تلقی کرد.

به گزارش پایگاه 598، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به صدور دستور رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در زمینه اجرای برجام گفت: رهبر معظم انقلاب به ابهامات، تناقضات و ایرادات برجام توجه داده و تدابیری را مکتوب کردند تا زیان‌های برجام به حداقل برسد.

وی با تاکید بر اینکه رهبری دیپلماسی لبخند را در برابر آمریکا در پیام خود رد کرده‌اند اظهار داشت: آمریکا حتی در طول اجرای برجام نیز دشمن ما خواهد بود و لبخندهای مزورانه آن را نباید جدی تلقی کرد.

نقوی حسینی به دستور رهبر معظم انقلاب نسبت به تشکیل هیاتی جهت نظارت بر روند اجرای برجام گفت: این هیات به منظور عملی نشدن تهدیدهای برجام علیه منافع ملی کشور تشکیل می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در گزارش کمیسیون ویژه برجام قید شده بود که برجام ساختار تحریم‌ها را حفظ می‌کند خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به نکته مهمی در دستور خود اشاره کردند و آن نقض شدن برجام در صورت عدم لغو تحریم‌ها و یا اعمال تحریم‌های جدید است.

سخنگوی کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی گفت: استنباط آمریکایی‌ها از اینکه تحریم‌ها در طول اجرای برجام حفظ خواهد شد باید به صراحت توسط وزارت امور خارجه پاسخ داده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها