کد خبر: ۳۴۷۳۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۵ آبان ۱۳۹۴
خطیب موقت نماز جمعه تهران تأکید کرد: در عرصه های مختلف خصوصا فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باید مسئولان تلاش بیشتری برای مقابله با سیاستهای جبهه استکباری علیه ملت ایران داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598، آیت الله کاظم صدیقی، خطیب موقت نماز جمعه تهران در گفت و گو با سراج24 با اشاره به دشمنی های هیئت حاکمه آمریکا با جمهوری اسلامی گفت: بعد از وقوع انقلاب اسلامی آمریکا به مبارزه با انقلاب نوپای ملت ایران برخاست.

 وی افزود: ابعاد هجمه سیاسی و فرهنگی دشمنان در طول این سالها نشان از آن دارد که آمریکا با اصل انقلاب اسلامی مشکل داد و برای این هدف از سلاح تحریم و تهدید استفاده می کند.

آیت الله صدیقی با اشاره به هجمه اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای انقلاب تحریم را علیه ملت ایران به کار بستند و با ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به مسئولان قوا توطئه های دشمنان خنثی شد و در ادامه می توان استقلال اقتصادی خود را نیز تثبیت کنیم.

امام جمعه موقت تهران افزود: مدیریت جهادی و روحیه جهادی نقش مهمی در به بار نشستن اقتصاد مقاومتی دارد؛ فقط نباید برای رسیدن به این هدف شعار داد بلکه اقدام عملی لازم است.

 وی در پایان تأکید کرد: در عرصه های مختلف خصوصا فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باید مسئولان تلاش بیشتری برای مقابله با سیاستهای جبهه استکباری علیه ملت ایران داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها