کد خبر: ۳۴۷۷۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۰۷ آبان ۱۳۹۴
کلنا عباسک یا زینب(س)
پیکر پاک شهید عبدالله باقری از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) صبح امروز با حضور محمود احمدی نژاد، محسن رضایی، خانواده، دوستان و خیل کثیری از مردم تشییع شد.

به گزارش پایگاه 598، پیکر پاک شهید عبدالله باقری از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) صبح امروز با حضور محمود احمدی نژاد رریس جمهور سابق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام،حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، مجتبی ثمره هاشمی، خانواده، دوستان و خیل کثیری از مردم تشییع شد.

همسایه ها و هم محله ای های شهید باقری با پخش گلهای پرپر در فضا و خواندن نوحه «جوانان بنی هاشم بیایید/علی را بر در خیمه رسانید» فضای معنوی خاصی به این مراسم بخشیده اند. همچنین سعید حدادیان از مداحان اهل بیت دقایقی به ذکر مصیبت های ام المصائب زینب کبری(س) پرداخت.

همچنین نماز بر پیکر عبدالله باقری در مقابل مسجد علی بن ابی طالب(ع) نیز برپا شد.

احمدی نژاد: آقا عبدالله را عین فرزندانم دوست داشتم

احمدی نژاد در خصوص روزهای بودن کنار این شهید با بیان اینکه آقا عبدالله را عین فرزندانم دوست داشتم بیان داشت: بین بنده و محافظانم رابطه عاطفی عمیقی هست. به خصوص به شهید باقری علاقه زیادی داشتم و در این چند ماه که کنار هم نبودیم اما از هم خب داشتیم.

وی ادامه داد: در سفر اخیر که به یکی از شهرها رفته بودیم کتف شهید باقری مشکل پیدا کرده بود اما او با درد شدید کارش را با جدیت انجام داد و همه محافظ ها اینگونه هستند. عبدالله جوان پاک و مومنی بود، امیدوارم با پیغمبر(ص) و امام حسین(ع) محشور شود.

مجتبی ثمره هاشمی در حاشیه این مراسم گفت: من برخورد زیادی با شهید باقری نداشتم اما دکتر احمدی نژاد تعریف می کند که او به دلیل جثه قوی ای که داشت برای حفاظت از ما فشار مردم را تحمل می کرد و اگرچه لباسش حتی گاهی پاره می شد اما کوچکترین بی احترامی به کسی نمی کرد.

پیکر مطهر این شهید عزیز قرار است امروز در قطعه ۲۴ گلزار شهدای بهشت زهرا به خاک سپرده شود.

گفتنی است شهید عبدالله باقری از اعضای تیم حفاظت رئیس جمهوری سابق، در تاسوعای حسینی در نبرد با تروریست های تکفیری در حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها