کد خبر: ۳۴۷۹۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۰۹ آبان ۱۳۹۴
برادر غواص شهید عزیرالله راوند که در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید از کوتاهی و قصور مسئولان گلایه‌مند هستند.

به گزارش پایگاه 598، رمضان راوند برادر غواص شهید عزیزالله راوند که در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید و بعد از 29 سال جنازه وی به آغوش وطن بازگشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ای کاش جنازه شهید به وطن باز نمی‌گشت تا امروز ما شرمنده مادر پیرمان نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که خبر بازگشت بدن مطهر شهید را شنیدیم، بسیاری از مسئولان جلسه گرفتند و حتی برای دیدار خانواده ما سبقت می‌گرفتند و آلبوم عکس خود را پر می‌کردند.

راوند عنوان کرد: اما بعد از تشییع جنازه باشکوهی که برای این شهید غواص برگزار و کلیپ‌هایی ساخته شد، انگار روند آرشیو مستندسازی آنها تمام شد.

برادر غواص شهید راوند تصریح کرد: هنوز اقساط تابلوی تصویر شهید را تمام نکرده بودیم که به منظور تهیه سنگ قبر به بنیاد شهید مراجعه کردیم، اما آنها اعلام کردند، اعتبار و بودجه نداریم و باید خودتان مبلغ 5 میلیون تومان پرداخت کنید.

وی تاکید کرد: تمام آرزوی خانواده ما شهادت هست، اما از نظر مادی برای تهیه سنگ قبر شهید در تنگنا هستیم.

برادر شهید راوند گفت: خانواده ما شهیدی را به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است و هیچ وقت این هدیه خود را پس نمی‌گیریم، اما خواهش می‌کنیم، مسئولان هم بگذارند در غربت خود بمانیم.

وی بیان داشت: خانواده ما خاک بدن شهید را توتیای چشممان می‌کنند و خودمان سنگ قبر ساده‌ای به سادگی دل‌مان نصب می‌کنیم، اما توقع داشتیم، حداقل به اندازه بارگاه شهدای گمنام به شهدای بومی هم توجهی می‌کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها