کد خبر: ۳۴۸۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۱ دی ۱۳۹۰
دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور گفت: رهبری در بیانات اخیرشان به این نکته اشاره داشتند که ‌اکنون در شرایط بدر و خیبر هستیم و مسلماً از ویژگی های این شرایط اهدا شهیدانی چون احمدی‌روشن در راه جهاد فی سبیل‌الله و انقلاب اسلامی است.
علی جمشیدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در گفت‌و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با محکومیت ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: ترور کور و ظالمانه امروز شهید احمدی‌روشن پیام‌ها و پیامدهای زیادی می‌تواند داشته باشد.

وی افزود: ترور دانشمندان عرصه علمی کشورمان یکی پس از دیگری نشانه ضعف و استیصال دشمنان این مرزوبوم در مقابله با ملت ایران است.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران متوجه شده اند که توان ایستادگی در مقابل پیشرفت‌های بزرگ و دستاوردهای بی نظیر ایران به ویژه در بحث انرژی هسته‌ای را ندارند و با توجه به این استیصال به اعمال وحشیانه و ددمنشانه‌ای چون ترور روی آورده‌اند و علاوه بر ابراز عجز و ناتوانی خود، باز هم پرده‌ای دیگر از حیوان صفتی و خوی وحشی‌گری خودشان را به جهانیان نشان دادند.

جمشیدی تصریح کرد: ترور شهید احمدی‌روشن در سالگرد ترور شهید علی‌محمدی نشان از برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در نشانه رفتن دانشمندان ایرانی دارد که حاکی از هدفمند بودن مجموعه برنامه‌های دشمنان ایران اسلامی و تمرکز برنطق‌های خاص یعنی مقابله با پیشرفت‌های هسته‌ای ملت ایران دارد.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور تأکید کرد: تقارن این ترور با اوج گرفتن فشارها و تهدیدات و تحریم‌های غرب، نشان می‌دهد که استکبارجهانی با توسل به همه راه‌های ممکن تمام توان خودش را به میدان نبرد با کشور ایران آورده و برای شکست ایران از همه ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بی‌شک دشمنان تلاش دارند در جریان انتخابات آتی، کشور ایران را با چالش‌های امنیتی روبرو کنند، گفت: بی‌شک ریخته شدن خون رزمندگان عرصه علم و فناوری ما، قسمتی از نقشه راهی است که ایرانیان سی سال پیش و با پایه‌ریزی انقلاب اسلامی، برای خودشان تعریف کردند چنانکه در طول جنگ تحمیلی نیز جان خودشان را برای حاکمیت اسلام در جهان و پیروزی جهانی اهالی حق فدا کردند. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان به این نکته اشاره داشتند که هم‌اکنون در شرایط بدر و خیبر هستیم و مسلماً از ویژگی های این شرایط اهدا شهیدان بزرگواری چون احمدی‌روشن در راه جهاد فی سبیل‌الله و انقلاب اسلامی است اما در آخر پیروزی با جبهه اسلام و نابودی کفر خواهد بود.

جمشیدی تأکید کرد: همه ملت ما، همه دانشمندان و اساتید و دانشجویان ما آماده جهاد هستند. همه آنها غسل شهادت کرده‌اند و وارد میدان مبارزه علمی شده‌اند و البته یکی از نشانه‌های پیروزی آن ها همین کینه‌جویی‌ها و به خشم آمدن دشمنان ایران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که طی سی سال گذشته نتوانسته‌اند مقابل ملت ایران بایستند و مسلماً از این پس هم نخواهند توانست سد راه حرکت مقتدرانه و پرشتاب ملت ایران بشوند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها