کد خبر: ۳۴۸۱۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۰ آبان ۱۳۹۴
باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم علیرضا وفایی بازیکن تیم فوتسال این باشگاه را از همراهی این تیم محروم و جریمه کرد.

به گزارش پایگاه 598، محرومیت علیرضا وفایی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم که با وجود پیشنهادهای وسوسه‌انگیز در آغاز هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم و نماینده استان خود ماندگار شد اتفاق عجیبی است که امروز و در آستانه هفته پانزدهم لیگ برتر رخ داد.

وفایی بازیکن کلیدی و تاثیرگذار تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم که یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی فوتسال نیز در چند سال اخیر محسوب می‌شود و در نیم‌فصل نخست بازی‌های فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیراهن نماینده قم در لیگ برتر بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت ولی به دلایل انضباطی از سوی باشگاه خود با جریمه و محرومیت مواجه شده است.

این بازیکن جوان که قمی‌ها به وی جادوگر آسیا لقب داده‌اند و قراردادش با نماینده قم در آغاز هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پایان یافته بود و بازیکن آزاد محسوب می‌شد ابتدا با حمایت مالی مدیریت نماینده سابق فوتسال قم یعنی ماهان‌تندیس و سپس با پوشش مالی نماینده فعلی خود یعنی یاسین‌پیشرو در این تیم ماندگار شد.

پس از گذشته 14 هفته از بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم معلوم نیست چه اتفاقی رخ داده که شدت آن به حدی بوده که مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم را مجبور به محروم کردن علیرضا وفایی ستاره و بازیکن کلیدی این تیم از همراهی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم کرده است.

البته خبرها حاکی از این است که وفایی به نحوه پرداخت دستمزد خود نسبت به باشگاه یاسین‌پیشرو اعتراض کرده اما خود وفایی عقیده دیگری دارد و در این خصوص هنوز شفا‌ف‌سازی دقیقی صورت نگرفته است اما آنچه که مشخص و قطعی شده محرومیت وی از همراهی یاسین‌پیشرو در ادامه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است.

وفایی در چند فصل اخیر بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همواره یکی از مهره‌های کلیدی تیمش بوده و معمولا کمتر اتفاق افتاده که بازیکن حاشیه‌سازی باشد و به جریان‌سازی و ایجاد مشکل در تیم خود بپردازد اما گویا در این مسائل و مشکلاتی پیش آمده که‌ خود این بازیکن و مسئولان باشگاه یاسین‌پیشرو بهتر در جریان آن قرار دارند.

به هر حال امروز که دیدارهای هفته دوم از دور برگشت بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به صورت همزمان از ساعت 16 با انجام هفت مسابقه پیگیری می‌شود، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو در دیداری خانگی بدون حضور بازیکن مطرح خود یعنی علیرضا وفایی به میدان خواهد رفت.

یاسین‌پیشرو قم که هم اکنون در مکان ششم جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاده و 19 امتیازی است در حالی به مصاف میثاق تهران می‌رود که رقیب تهرانی این تیم نیز با یک بازی بیشتر همین تعداد امتیاز را دارد و در مکان هفتم جدول لیگ هفدهم ایستاده است و در نیم‌فصل نخست نیز تیم میثاق موفق به شکست یاسین‌پیشرو قم در تهران شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها