کد خبر: ۳۴۸۳۰۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۱۰ آبان ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، آزاده آل ایوب که همه او را با اسم خاله نرگس می شناسند یکی از فعالان شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام است. اکثر مطالب آل ایوب در اینستاگرام یا به تصویری از پشت صحنه اجرای برنامه هایش اختصاص دارد یا جنبه دینی و مذهبی دارد.

 

همین پست های مذهبی آل ایوب سوالاتی را در ذهن مخاطبان صفحه شخصی اش ایجاد کرده به طوری که یکی از طرفداران وی از او پرسیده «آیا اگر مجری هم نبودید در مورد خدا و اهل بیت پست می‌گذاشتید؟»

 

خاله نرگس هم جواب این سوال را در قالب یک پستی در صفحه شخصی اش منتشر کرده که آن را در ادامه می‌خوانید:

روند شکل گیری اعتقادات و باورها چونان روند تکامل به یک عمر می ماند.

در طول زندگی بارها رفتیم و برگشتیم، بایدها و نبایدهایی که جامعه، خانواده، دانشگاه تحمیل می‌کند، برخی را نفی می‌کنی و برخی را تایید

پذیرش توام با باور یعنی ارزش

پذیرش توام با اجبار یعنی ضد ارزش

گاهی سقوط منجر به صعود می شود و یا بالعکس

برای رسیدن به ثبات باید از دایره شک و تردیدهایت خارج شوی

و تا شک نکنی اطمینان حاصل نمی شود

در خانواده مذهبی پرورش یافتم ولی دلیل نشد تا چادر برسرکنم، سجاده پهن کنم و فقط عبادت، بلکه باید پیش از هر چیز فکر می کردم و اندیشه که کدام راه درست است و کدام مسیر بن بست، دست برقضا مجری شدم، صورتم را می بینی ولی از سیرتم بی اطلاع، پیش از قضاوت بگذار خودم را برایت معرفی کنم با دل نوشته هایم، با حس نابی که با تو به اشتراک می گذارم ولی فقط آنچه باور دارم با قلبم،احساسم و معرفت. من اویم، خواهد می مانم، نخواهد محو می شوم.

شاید این بند جوشن کبیر مکنونیات دلم را برایت شرح دهد. (بیست و هشت)

«یا عِمادَ مَنْ لا عِمادَ لَهُ، یا سَنَدَ مَنْ لا سَنَدَ لَهُ، یا ذُخْر مَنْ لا ذُخْرَ لَهُ، یا حِرْزَ مَنْ لا حِرْزَ لَهُ، یا غِیاثَ مَنْ لا غِیاثَ لَهُ، یا فَخْرَ مَنْ‏ لا فَخْرَ لَهُ، یا عِزَّ مَنْ لا عِزَّ لَهُ، یا مُعینَ مَنْ لا مُعینَ لَهُ، یا اَنیسَ مَنْ لا اَنیس  لَهُ، یا اَمانَ مَنْ لا اَمانَ لَهُ»

و هیچ کس نمی داند عاقبت کار چه خواهد شد

 

در این سکوت

چه آواز قشنگی در حال نواختن است

صدای قلب مادر که می خواند

دعای عاقبت بخیری را...

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها