کد خبر: ۳۴۸۴۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۱ آبان ۱۳۹۴
لیونل مسی که بزرگ‌ترین غایب ال‌کلاسیو امسال است بنا بر آمار و ارقام بهترین بازیکن این تورنمت به شمار می‌آید.

به گزارش پایگاه 598، پس از آنکه باشگاه بارسلونا برای رساندن ستاره آرژانتینی خود به ال‌کلاسیکو دست به هرکاری زد ولی نتواست ماهیچه آسیب دیده او را ترمیم کند امروز رسما اعلام کرد که مسی بازی ال‌کلاسیکو را از دست داده است.

به بهانه غیبت این بازیکن بزرگ که در این بازی تاریخ‌سازی کرده است و خود را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ ال‌کلاسیکو شناسانده است گزارشی از عملکرد فوق‌ستاره کاتالان‌ها  مقابل رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو تهیه شده است که نشان می‌دهد که او بهترین است.

دارنده چهار توپ طلا به همراه بارسلونا 30 بار مقابل رئال‌مادرید قرار گرفته است که در این دیدارها 21 گل برای تیم‌اش به ثمر رسانده است و 12 پاس‌‌گل داده است که در نوع خودش بی‌نظیر است. بیشترین گل در ال‌کلاسیو سال 2011 است  که 7 گل زد و در سال 2015 گلی را به ثمر نرسانده است.

بارسا از زمانی که مسی را در ترکیب خود دارد 30 بازی مقابل کهکشانی‌ها انجام داده است که 15 بازی را پیروز میدان بوده و 7 بازی را مساوی شده و 8 بازی را رئال پیروز میدان بوده است.

وی تا کنون در همه ال‌کلاسیکوهایی که حضور داشته تا کنون موفق شده 12 پاس گل نیز به همبازی‌هایش بدهد.

او نخستین بازیکن در تاریخ ال‌کلاسیکو است که در اولین حضورش در این تورنمنت هت‌تریک کرده است و نخستین بازیکنی است که در این بازی‌ها 2 بار هت‌تریک کرده است.

در تاریخ ال‌کلاسیکو این دو تیم بزرگ 229 بار مقابل هم صف‌‌آرایی کردند که سهم پیروزی رئال‌مادرید 92 بار و سهم بارسلونا 89 بار بوده است. 48 دیدار با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است. سهم گل‌های زده در این دیدارها رئال مادرید با 389 گل بیشتر از بارسلونا 374 گل است.

ال‌کلاسیکو امسال 21 نوامبر (شنبه 30 آبان) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بدون مسی برگزار می‌شود.

*آمار مسی در تاریخ ال‌کلاسیکو

تعداد حضور گل‌زده هتریک بیشترین تعدادگل
30 22 2بار

2015: 7 گل

*آمار بارسلونا در ال‌کلاسیکو با مسی

تعدادبازی برد باخت تساوی
30 15 8 7

 

*آمار تاریخ ال‌کلاسیکو

تعدادبازی برد رئال‌مادرید برد بارسلونا تساوی   گل‌زده رئال       گل زده بارسا          
229 92 89 48 389 374



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها