کد خبر: ۳۴۸۴۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۱ آبان ۱۳۹۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: شعار همیشگی هیهات من‌الذله در راستای مبارزه با استکبار و ظلم، نشان دهنده اینست که مردم با استکبار و ستمگران سر سازش نخواهند داشت و با همه مشکلات عزت خود را با ذلت همراه شدن و تحت نفوذ استکبار بودن عوض نمی‌کنند.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام مهدی عرب‌پور شامگاه یکشنبه(۱۰آبان) در گفتگو با خبرنگار هجرت در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار، افزود: ۱۳ آبان یادآور چندین واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی از جمله سالروز تبعید امام خمینی(ره)، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی می‌باشد که روز ملی مبارزه با استکبار نام گرفته است.

وی ابراز نمود: نکته قابل توجه این است که مسئله مبارزه با استکبار، ظلم و ستم، جزء لاینفک اصول همیشگی انقلاب اسلامی و مبنای ظلم‌ستیزی است که الهام گرفته از نهضت سیدالشهدا می‌باشد.

امام جمعه موقت کرمان خاطر نشان کرد: شعار همیشگی هیهات من‌الذله در راستای مبارزه با استکبار و ظلم، نشان دهنده اینست که مردم با استکبار و ستمگران سر سازش نخواهند داشت و با همه مشکلات عزت خود را با ذلت همراه شدن و تحت نفوذ استکبار بودن عوض نمی‌کنند.

حجت الاسلام عرب‌پور تاکید کرد: برخی در این فکر بودند که راه نفوذ را برای استکبار باز کنند و فکر می‌کنند اینگونه میتوانند بعضی از مشکلات مردم را حل کنند که این خیال خامی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها به این مسئله اشاره کردند و فرمودند تا زمانی که استکبار خوی استکباری دارد، به هیچ وجه قابل اعتماد نیست که بتوان با او مراوده کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان تصریح کرد: وقتی بحث برجام مطرح می‌شود، برخی فکر می‌کنند با مذاکره می‌توانند راه نفوذ را پیدا کنند لیکن رهبری با صراحت و اعلام الزامات ۹ گانه‌ی اجرای برجام، هشیاری ملت را در مقابله با نفوذ دشمن خواستار شدند.

وی با اشاره به خون‌های پاک شهدا که در راه استقلال و آزادگی کشور بر زمین ریخته شده، خاطر نشان کرد: مردم این همه ایثارگری، صبر و مقاومت را فراموش نخواهند کرد و راه خود را با زعامت و رهبری امام خامنه‌ای در مبارزه با ظلم و ستم ادامه خواهند داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها