کد خبر: ۳۴۸۷۰۴
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۱۳ آبان ۱۳۹۴
بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان، با صدور بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاهیان و اساتید مراکز آموزش عالی را به حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرده است.

به گزارش پایگاه 598، در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان آمده است: « 13 آبان‌ماه یادآور اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان و پیروان خط امام روح‌الله است که با دست بصیرت خود نقاب خدعه را از سیمای سفارت ایالات متحده یا به عبارت صحیح‌تر لانه جاسوسی آمریکا برداشتند تا همگان با چهره کریه و مزورانه شیطان بزرگ آشنا شوند».

این بیانیه تصریح کرده است: «مهم‌تر از این اتفاق تاریخی، تولد گفتمانی در انقلاب اسلامی با کلیدواژه «مرگ بر آمریکا» بود؛ شعاری استراتژیک که تا امروز و با گذشت نزدیک به چهار دهه همچنان نه تنها در ادبیات سیاسی ایران اسلامی بلکه در میان تمام آزادگان جهان زنده و جاری است و تا زمانی که ماهیت بدسگالی و جنایتکارانه شیطان بزرگ وجود داشته باشد بر اندیشه و گفتار ملت ایران ماندگار می‌ماند».

این بیانیه یادآور شده است: «همچنانکه ابروان درهم کشیده "بازرگان"ها و انگشت تهدید"کارتر"ها نیز نتوانست پاهای اراده جوانان انقلابی سال 58 را متوقف سازد امروز نیز اخم‌های مسامحه‌گران، رجزخوانی‌های کاخ سفید و حتی بیم از نافرجامی برجام نیز نمی‌تواند موج خروشان استکبارستیزی ملت مجاهد ایران را فرونشاند».

در این بیانیه تأکید شده است: «وقوع دو حادثه تاریخی دیگر در 13 آبان‌ماه یعنی کشتار بی‌رحمانه جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان توسط رژیم سفّاک پهلوی در سال 57 و همچنین تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43، این روز را به نقطه عطفی در تاریخ پربار انقلاب اسلامی تبدیل کرده و پیشوند «یوم‌الله» را مجاور آن قرار داده است».

 این بیانیه یادآور شده است: «آنچه که به 13 آبان بیش از هر چیزی رنگ اهمیت داده آن است که صف‌آرایی سپاه حق به فرماندهی جمهوری اسلامی و لشگر باطل به سرکردگی آمریکای جنایتکار هنوز به پایان نرسیده است و هیچ امان‌نامه‌ای نمی‌تواند ملت مجاهد ایران اسلامی را از حضور در این صحنه کارزار بازدارد».

در پایان این بیانیه عنوان شده است: «اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای راه حق، اعلام می‌کنند که همچنان با فصل‌الخطاب قرار دادن کلام امام‌المسلمین، خود را موظف به حضور در خط مقدم مبارزه با استکبار دانسته و هیچ تهدید و توجیهی را برای عدم یاری ولی زمان خویش نمی‌پذیرند».


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها