کد خبر: ۳۴۸۹۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۱۴ آبان ۱۳۹۴
شاید بدبینانه باشد اما نوعی بی توجهی به نامه مهم مقام معظم رهبری و تلاش برای خنثی سازی آن در رفتار و گفتار برخی به راحتی مشهود است و مواضع منفعلانه و غیرانقلابی مسئولان سیاست خارجی کم کم دارد به اتفاقات ناخوشایندی تبدیل می گردد که در تذکر چند نماینده به رییس جمهور در خصوص عدم برچیدن سانیریفیوژها تا زمانی که طرف مقابل تعهدی روشن ارائه نداده جلوگیری شود متجلی گردید.
به گزارش پایگاه 598، همه چیز خیلی سریع رخ داد! سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت دعوت از ایران برای حل و فصل مسئله سوریه اجتناب ناپذیر است سخنگوی وزارت خارجه ایران پاسخ داد حتما در این اجلاس که آمریکا نیز در آن حاضر است شرکت خواهیم کرد!

بنا بر این گزارش بلافاصله ظریف و هیئت همراهش نیز بمنظور شرکت در این اجلاس راهی وین شدند و اعلام شد که وی با کری درباره ادامه روند اجرای برجام مذاکره داشته است.

به گزارش خبرنگار ما، شاید بدبینانه باشد اما نوعی بی توجهی به نامه مهم مقام معظم رهبری و تلاش برای خنثی سازی آن در رفتار و گفتار برخی به راحتی مشهود است و مواضع منفعلانه و غیرانقلابی مسئولان سیاست خارجی کم کم دارد به اتفاقات ناخوشایندی تبدیل می گردد که در تذکر چند نماینده به رییس جمهور در خصوص عدم برچیدن سانیریفیوژها تا زمانی که طرف مقابل تعهدی روشن ارائه نداده جلوگیری شود متجلی گردید.

به گزارش عصر امروز و ظاهرا در حالی که کلیت مجلس به سادگی دارد از کنار نظارت خود می گذرد و وزیر و دستگاه دیپلماسی و سازمان انرژی هسته ای هیچ بازخواستی نمی شوند، هیچ ساز و کار خاصی هم مهیا نمی شود که دولت را درباره پیگیری و اجرای خواسته های مهم رهبری معظم انقلاب درباره برجام و عدم بسترسازی آن برای نفوذ دشمنان که این روزها همه دارند نسبت به آن تذکر می دهند و ظاهر امر حکایت از این دارد که استقلال کشور به مخاطره می افتد مورد سوال قرار دهد.

منبع: عصر امروز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها