کد خبر: ۳۴۹۰۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۴ آبان ۱۳۹۴
رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا، شعار همیشگی ما است، گفت: نفوذ فرهنگی دشمن به کشور از طریق شبکه‌های حیا زدا همچنان ادامه دارد و ما همچنان در مقابل آنها باید ایستادگی کنیم.
به گزارش پایگاه 598، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان، گفت: شعار مرگ بر آمریکا یک شعار راهبردی برای حرکت انقلاب اسلامی است و همه مستضعفان جهان و کسانی که تحت سلطه استعمار هستند با تمام وجود با این شعار که بسیار عمیق و راهبردی است همراهی کردند.

وی ادامه داد: بر اساس این روحیه استکبار ستیزی در کشور ما و پیام انقلاب اسلامی شاهد هستیم که کشورهای جهان بیدار شدند این موضوع صرف چند کلمه نیست که کنار هم چیده شده باشد این راهبرد و مسیر اصلی ما است که با استکبار در ستیز هستیم و علت‌های کاملا منطقی و مردم پسندی هم داریم.

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: در تمام دنیا وقتی آمریکا به کشوری قدم گذاشته آنها با بی هویتی و تحقیر و غارت سرمایه‌های انسانی و مادی مواجه شدند و اقتصاد ورشکسته را برای آنها به همراه آورده است، در کشور ما تحقیرآمیز‌تر از کاپیتولاسیون وجود نداشت که با بیداری روحانیت و با رهبری حضرت امام(ره) و مردم، این قانون لغو شد اما آنها با این خوی استکباری چنین قوانینی را در کشور‌ها تصویب می‌کنند.

اصلانی افزود: ملت ما چون حافظه تاریخی قوی دارد هیچگاه جنایت‌های آمریکا را فراموش نمی‌کند و تا همین امروز این جنایت‌ها ادامه دارد، ترور دانشمندان ما و حمایت از گروه‌های تکفیری علیه ملت مسلمان و توطئه امروز آمریکا علیه ما و مبالغی که خودشان علنا مطرح می‌کنند که برای فروپاشی کشور ما تخصیص می‌دهند بنابراین در این شرایط چطور برخی مسئولان کشور ما آن‌قدر خوشبین هستند؟! نفوذ فرهنگی دشمن از طریق شبکه‌های حیا زدا همچنان ادامه دارد و ما همچنان باید در مقابل آنها ایستادگی کنیم و شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ما است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها