کد خبر: ۳۴۹۰۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۴ آبان ۱۳۹۴
افرادی که نسبت به چنین بنر و تابلوهایی حساس و به مذاق آنها خوش نیامده است، شاید دشمنی آمریکا با نظام و ملت جمهوری اسلامی را فراموش کردند.
به گزارش پایگاه 598، اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با ایران اسلامی، در خصوص در خصوص نصب تابلو داستان یک پرچم در میدان ولیعصر(عج)اظهار داشت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران دارای چندین شاخصه مهم است که یکی از موارد آن استکبارستیزی است. مظهر و نماد استکبار نیز در حال حاضر سردمدار آن کشور آمریکا است که در جای جای جهان مظاهر استکباری آن برای همگان مشخص و معین است.

وی در ادامه افزود: یکی از موارد استکباری کشور آمریکا همین تحریم ها و قتل و کشتاری است که در کشورهای منطقه بوجود آورده اند. علاوه بر این در خود کشور آمریکا نیز رفتار ناشایستی با اقلیت های نژادی انجام می دهند. همین طور در ایران نیز از بعد از انقلاب اسلامی انواع دسیسه و کودتا و ترور و تحریم های ظالمانه اقتصادی به ملت مظلوم ایران تحمیل کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که دولتی که به این اندازه دشمنی خود را با ملت و نظام جمهوری اسلامی در طول این 36 سال علنی کرده است، مظهر دشمن اصلی کشور ماست.

وی خاطرنشان کرد: حتی با کمترین بارقه سیاسی می توان به این نتیجه رسید که مذاکره با آمریکا صد درصد اشتباه و بایستی نسبت به این موضوع حساس باشیم.

شاکری در ادامه تصریح داشت: یکی از مظاهر استکبار ستیزی را می توان در علائم و نشانه های مراسمی و شهری نشان داد. بنابراین نصب بنر و بیلبورد داستان یک پرچم که ارزش انقلاب جمهوری اسلامی را در سطح شهر بیان می کند، مطابق منافع ملی و ارزش های انقلاب است.

وی گفت: بنابراین اینکه افرادی نسبت به چنین بنر و تابلوهایی حساس و به مذاق آنها خوش نیامده است، شاید در فهم دشمنی آمریکا با نظام و ملت جمهوری اسلامی کوتاهی و فراموش کردند.

عضو شورای شهر تهران درباره الزام شهرداری برای افزایش نمادهای ضد استکباری در سطح شهر نیز گفت: این اقدام پسندیده مدیریت شهری در جهت موضوع استکبار ستیزی است و بنده معتقدم که این اقدامات بایستی محدود به دوره خاصی نباشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها