کد خبر: ۳۴۹۰۷۵
زمان انتشار: ۲۲:۳۵     ۱۵ آبان ۱۳۹۴
حامیان فتنه به بهانه مجلس روضه در خانه قدرت‌ا... علیخانی، وزیر اطلاعات را کنار یکی از سران فتنه نشاندند.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان نوشت: حامیان فتنه به بهانه مجلس روضه در خانه قدرت‌ا... علیخانی، وزیر اطلاعات را کنار یکی از سران فتنه نشاندند.

غلامحسین کرباسچی در اقدامی که طراحی شدن ماجرا را ثابت می‌کند تصویری را از مراسم روضه خانه قدرت علیخانی (نماینده سابق مجلس و مشاور هاشمی) و نشستن علوی وزیر اطلاعات در کنار خاتمی منتشر کرد. در این تصویر علوی و خاتمی به یکدیگر لبخند می‌زنند. کرباسچی، موسوی بجنوردی و مجید انصاری نیز در تصویر دیده می‌شوند. خاتمی و برخی از سران مجمع روحانیون نقش اصلی را در راه‌اندازی آشوب خیابانی تحت پوشش دروغ تقلب داشتند و این در حالی است که خاتمی در محافل خصوصی اذعان کرده که تقلب در انتخابات سال 88 را باور ندارد اما به اعتبار همراهی با خط خیانت و نفوذ خارجی، نه تنها حاضر نشده دروغ بودن ادعای تقلب را اعلان کند بلکه به همکاری با فتنه‌گران ادامه داده است.

اصرار بر علنی کردن دیدار علوی با خاتمی از سوی فتنه‌گرانی نظیر کرباسچی در امتداد سیاست آلوده‌سازی مسئولان و قبح‌زدایی از خیانت بی‌سابقه فتنه‌گران انجام می‌شود. علوی دی ماه 92 خبر دیدار با خاتمی را تکذیب کرده بود.

گفتنی است پس از برخی تلاشها برای عادی‌سازی حضور خاتمی در مجامع مختلف و جداسازی او از فتنه بدون عذرخواهی از اقدامات سال 88، رهبر معظم انقلاب فرمودند: «در انتخابات سال 88، آن کسانی که فکر می‌کردند در انتخابات تقلب شده، چرا برای مواجهه با تقلب، اردوکشی خیابانی کردند؟ چرا این را جواب نمی‌دهند؟ صد بار ما سوال کردیم، نه در مجامع عمومی، نخیر، به شکلی که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب چرا عذرخواهی نمی‌کنند؟ در جلسات خصوصی می‌گویند ما اعتراف می‌کنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود.»

رهبر انقلاب همچنین بارها تصریح کرده‌اند «رای مردم حق‌الناس است» و «فتنه خط قرمز نظام است.»

با عنایت به اینکه وزارت اطلاعات یکی از مراکز اصلی مقابله با خط نفوذ و فتنه‌گری است و جریان فتنه رسما از سوی آمریکا و اسرائيل و انگلیس مورد حمایت همه جانبه قرار گرفته، انفعال در برابر خط نفوذ و بدتر از آن آلوده شدن به محافل فتنه‌گران، موجب اعتراض نیروهای مومن و حزب‌اللهی نسبت به این عملکرد شده است. به عبارت دیگر انتظار قانونی و انقلابی این است که  وزیر اطلاعات و دستگاه‌ ذی‌ربط در خط مقدم مقابله با نقش آفرینان در پروژه‌های جبهه استکبار باشند نه اینکه در تله جریان‌های آلوده پای بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴
۶
۱
کبوتر با کبوتر باز با باز!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
۵
۴
وزارت اطلاعات هروز ضعيف تر از ديروز.بنظر من اگه بي تدبيري اونا و نيروهاشون نبود فتنه 88 اتفاق نمي افتاد
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
۵
۴
شماهم چه انتظارهایی دارید ! فیلم تبلیغاتی آقای روحانی را یادتون رفته یا سخنرانی در 22 بهمن که حوادث سال 88 (فتنه ) را سوء تفاهم و اختلاف سلیقه خواند و خواستار آشتی با هم شد ! جداً کسانیکه به روحانی رای دادند چگونه جواب خون شهدای فتنه و خون دلهای رهبر را درآخرت خواهند داد ؟
پاسخ
عباس
-
۱۰:۳۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
۶
۲
یکی از سیاست های دولت تدبیر دادن امید به فتنه گران است زیاد خارج از انتظار نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
۵
۳
ایشان ونه ایشان بلکه اوشون و جهنم همشون از روز اول نور بالا میزدند اقا کلیدشو تو خونه جا گذاشته اومده بیرون زیر نور تیر چراغ برق دنبالش میگرده و قتی علت رو میپرسند میگه اینجا روشنتره !! میدان خالی نمیشه (اشک هابا شین مشدد) زیر بار کمرتان میشکند انشاءالله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
۵
۴
اینها خائنند کلهم اجمعین
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
۴
۴
وقتی کسی غلطی میکند برای اینکه از بار روانی سرزنشهای درونی و بیرونی خلاص شود راهکارش علنی کردن غلطش است این سران فتنه به نفاق عجیبی دچارند در فتنه به عزا و ارمان سید الشهدا توهین شد سکوت کردند حالا مجلس روضه میگیرند حیف از خدو برای روی اینها
پاسخ
نوید
UNITED ARAB EMIRATES
۱۱:۲۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
۰
۲
میخان با این کارها دوباره پای خاتمی و امثالهم رو توی امور مملکت باز کنن ولی کور خوندن..... خاتمی تا زمانیکه نگه غلط کردم ملت اونو نخواهند بخشید ..... سید خندان و کاریزماتیک اصلاح طلبهای وطنفروش باید بفهمه که فالوده خوردن با جورج سوروس صهیونیست واسش گرون تموم خواهد شد.... بدبخت لااقل حرمت اون عمامه ی روی سرت رو نگه دار..... همه جور آدم دیده بوریم الا رییس جمهور مخ**.....
پاسخ
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
۰
۲
براي برداشتن قبح يك فعل آنرا علني مي كنند.اينها در صدند وطن فروشي و خيانت فتنه گران را عادي جلوه دهند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها