کد خبر: ۳۴۹۱۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۶ آبان ۱۳۹۴
مهرداد کفشگری نیز مانند هم تیمی های دیگرش معتقد است اشتباه داوری باعث شد آن با شکست برابر ذوب آهن، جام حذفی را از دست بدهند.
به گزارش پایگاه 598، مهرداد کفشگری که این روزها کمتر در ترکیب پرسپولیس قرار می گیرد درباره دیدار با ذوب و شرایط این بازی با "ورزش سه"، صحبت کرد. او درباره این دیدار و اشتباهات یدالله جهانبازی گفت: نمی‌ توانیم گناه کسی را بشوریم و بگویید داور از عمد این کار را انجام داد اما خب، صددرصد اشتباه داوری خیلی به ما ضرر رساند.

وی ادامه داد: در دقیقه 20 بازی آن هم در اصفهان مقابل ذوب‌آهن گلر ما به اشتباه اخراج شد و تیم باید 120 دقیقه بازی کند و گلر سوم برود تو گل بایستد و بالاخره هر چه گلر خوبی هم باشد باز هم بار اولین بازی اش است برای پرسپولیس انجام می‌ دهد.

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره عملکرد تیمش در این بازی گفت: من نمی‌ خواهم بگویم به خاطر اشتباه گلرمان باختیم ولی آنها اصلا یک موقعیت درست و حسابی نداشتند. ما با وجود 10 نفره بودن 3، 4 موقعیت گل داشتیم اما آنها آنقدر موقعیت نداشتند که گل بزنند. آن گل شان هم که اصلا موقعیت نبود، توپی بود که خودمان به آنها دادیم. باید به گلرمان هم حق داد و تجربه اولش بود.

کفشگری با انتقاد از داوری این بازی گفت: باید یک تصمیمی درست گرفته شود تا اشتباهات کمتر شود حالا عمدی، سهوی یا هر چیزی که می‌ خواهند اسمش را بگذارند باید اشتباهات کمتر بشود چون پرسپولیس فقط آن 11 نفری که در زمین بازیکن می‌ کنند نیست بلکه پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد. شما ببینید تمام هوادارانی که برای دیدن بازی آمدند، الان همه‌شان پکر و ناراحت هستند. بالاخره هر جام برای تیم خیلی با ارزش است.

وی ادامه داد: ما روی هر دو جام برنامه داشتیم و خیلی راحت بازی که امروز همه جوره مسلط بودیم مفت مفت بازی را باختیم و یک جام از دست دادیم. اگر امروز می‌ بردیم می‌ رفتیم مرحله بعد و خیلی از لحاظ روحی روانی وضعیت تیم بهتر می‌ شد. تیم ما روی روند خوبی قرار داشت  اما با یک اشتباه داوری که همه دیدند، حالا متاسفانه نمی‌ دانم کمک گرفت، داور گرفت یا هر کسی که گرفت.

کفشگری با ابراز ناراحتی بابت از دست دادن جام حذفی گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن برای ما خیلی مهم بود. خیلی دوست داشتیم که بازی را ببریم. من خودم هنوز هم که هنوز نمی‌ توانم این باخت را هضم کنم 120 دقیقه زحمت کشیدیم متاسفانه بازی را واگذار کردیم. در صورتی که تیم ما در روند خیلی خوب قرار داشت و متاسفانه یک جام را به راحتی از دست دادیم.

او در ادامه نیز درباره درگیری اش با مهدی طارمی در آخرین تمرین پیش از اعزام به اصفهان نیز اینطور توضیح داد: در این دو سالی که در پرسپولیس بود هیچ وقت درگیری‌ای در تیم نداشتم. در این صحنه من مقصر بودم و تکل زدم روی پای مهدی طارمی و بعد او به من تذکر داد آرام تر و برانکو هم تذکر داد که آرام‌تر بازی کن. طارمی چیزی به من نگفت و در واقع مقصر اصلی من بود.

کفشگری در پایان وعده داد در صورتی که اشتباهات داوری روی بازی شان تاثیر نگذارد در لیگ برتر موفق خواهند بود: اگر اشتباهات داوری کم بشود سعی خودمان را می‌ کنیم تا یک جام بتوانیم بگیرم. تمام تیم دارند تلاش می‌ کنند و حیف است که یک جام نگیریم، ان‎شاءالله که بتوانیم یک جام برای هوادارانمان به دست بیاوریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها