کد خبر: ۳۴۹۲۵۶
زمان انتشار: ۲۳:۴۷     ۱۶ آبان ۱۳۹۴
در روزهای اخیر پس از نصب بیلبوردهایی در سطح شهر تهران که در آن تصاویر برخی از جنایات امریکا بازنمایی شده بود، توپخانه رسانه‌های اصلاح‌طلبی به اعتراض و مخالفت با نصب این آثار در سطح شهر پرداختند.
به گزارش پایگاه 598،  سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص علت تلاش برخی برای فراموش شدن دشمنی با آمریکا در دوران پسابرجام و عصبانی شدن از نصب یک بنر در میدان ولیعصر به خبرنگار نکته آنلاین گفت: افرادی که به دنبال بزک چهره آمریکا هستند باید بدانند که برجام تنها یک توافق هسته ای بوده که هنوز هم مشخص نیست در نهایت طرف‌های غربی تا چه حد به تعهدات خود عمل می‌کنند.
وی افزود: برخی به اشتباه به این گمان رسیده اند که توافق به معنای اتمام دشمنی با آمریکا بوده و تلاش دارند شیطان بزرگ را به منجی تبدیل کنند؛ این در حالی است که آمریکا هم چنان در مسیر دشمنی و ظلم به ملت ایران قدم بر می‌دارد و سیاست‌های این کشور در قبال ایران تغییر نکرده است.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: از آنجایی که دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران کما فی السابق ادامه داشته است ما هم باید همچنان شعار مرگ بر آمریکا را سر داده و جنایت‌های این رژیم را تبیین کنیم.
حسینی در پایان تصریح کرد: مبارزه با آمریکا به فرموده امام خمینی (ره) همچنان ادامه داشته و نباید عده ای امروز گول ظاهر فریبنده آمریکا را خورده و از مسیر مبارزه با آمریکا غافل شوند. همچنین مخالفت و هجمه برخی افراد و رسانه‌ها به نصب بنرها و طرح‌های ضدامریکایی نشان از عدم فهم آنها نسبت به حضرت امام و آرمان‌های انقلاب است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها