کد خبر: ۳۵۰۰۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۲۱ آبان ۱۳۹۴
حسن عباسی:
کارشناس مسائل استراتژیک گفت: در مذاکرات بیش‌ از ۱۸۰ هزار میلیارد یعنی چیزی حدود ۶۰ برابر اختلاس سه هزارمیلیاردی ضرر داشته ایم، آیا این تدبیر است؟

به گزارش پایگاه 598، دکتر حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز در همایش «پیش به‌سوی ایران ۱۴۱۴ در جهان ۲۰۳۵» در لارستان که با حضور گسترده دانشجویان برگزار ‌شد، گفت: سیاست عده ای این است که مردم را با اختلاس سه هزارمیلیاردی سرگرم کنند تا بتوانند سیاست های خود را به پیش ببرند. از طرفی مسئولین درجه یک نظام هم درجریان هستند و کاملا اطلاع دارند که بورس جهانی در این ۲۲ ماهی که به دنبال مذاکرات پوچ بودیم، هیچ نتیجه ای برای ما نداشته است.


وی افزود: در مذاکرات بیش‌ از۱۸۰ هزار میلیارد یعنی چیزی حدود ۶۰ برابر اختلاس سه هزارمیلیاردی ضرر داشته ایم، آیا این تدبیر است؟


 رئیس اندیشکده یقین حضور علما در جریان انقلاب و همراهی مردم و آنچه در تاریخ رخ داده را لایق تشکر دانست و اظهار داشت: در این مدت برخی از یاران امام کم آوردند، ولی انقلاب همچنان به راه خودش ادامه می‌دهد.

 

عباسی با بیان اینکه باید قدر عقبه خودمان را که حضور انقلابی علماست بدانیم، بیان داشت: این عقبه را باید به عنوان چراغی برای آینده استفاده کرد.


وی با اشاره به اینکه برای ترسیم ایران ۱۴۱۴ باید دید که در دو سال گذشته چه بوده‌ایم و در آینده در کجا قرار داریم، گفت: در افق آینده، بسیاری نگران آب، انرژی و غیره هستند، ما باید بدانیم که در آینده چه کاری را باید انجام داد.

 

رئیس اندیشکده یقین گفت: بزرگترین آفت یک جامعه این است که خودش منتظر اتفاقات بیرون از مرزها باشد.

 

عباسی با بیان اینکه چرا باید غربی‌ها برنامه ۵۰ ساله بریزند و از طرفی کشورهای اسلامی را درگیر جنگ کنند، اظهار داشت: دلیل آن این است که ما در زمینی بازی می‌کنیم که آنها طراحی کرده‌اند.


وی با بیان اینکه الگوی نظام اسلامی مانند صدف است،‌ادامه داد: اگر سنگی وارد آب شود و از ناحیه آن تهدید شود، یک ماده‌ای ترشح می‌کند که آن را تبدیل به یک ماده ارزشمند (مروارید) می‌کند.

 

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز ادامه داد: ما به کشورهای غربی تذکر دادیم که در سوریه و لبنان و یمن ورود پیدا نکنید و الان شما می‌بینید که طبق این الگو، تهدید به فرصت تبدیل و حزب‌الله لبنان راه‌اندازی شد.

 

عباسی بیان داشت: امروز در دوران انقلاب نفوذی‌هایی هستند و نعمتی که عصر انقلاب اسلامی بر ما نهاده این است که سریع آنها را افشا می‌کند.

 

وی اظهار داشت: عده‌ای امروز به‌دنبال این هستند که دشمن را بزک کنند و کشور را به دوران گذشته برسانند، ولی به برکت انقلاب اسلامی این اتفاق رخ نخواهد داد.

 

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: مردم برای کودکان خودشان برنامه دارند (دبستان٬ دبیرستان٬ دانشگاه و...)، ولی چرا کشور برای خودش برنامه نداشته باشد؟

 

عباسی با بیان اینکه در مذاکرات ما را ۲۲ ماه منتظر گذاشتند، تصریح کرد: در لوزان و ژنو و ... چه می‌گذرد و نتیجه مذاکرات چه می‌شود و این یعنی کار ما را به امروز و فردا واگذار کردن!

 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند که مشکل ما در لوزان و غیره نیست، گفت: حل مشکل ما در اقتصاد مقاومتی است. بعد از ۲۲ ماه گفتند که مشکل ما به تحریم ربطی ندارد و این موضوعی بود که از اول، منتقدان می‌گفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها