کد خبر: ۳۵۰۵۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۵ آبان ۱۳۹۴
زهره طبیب زاده نوری، نماینده مردم تهران در تذکر کتبی خواهان توضیح رئیس جمهور درباره علت تاخیر ارسال پیام تسلیت به مردم لبنان در مقابل تعجیل در ارسال پیام تسلیت به مردم فرانسه شد
به گزارش پایگاه 598، محمد دهقان پیش از پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس ، تذکرهای کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی را قرائت کرد.

مهرداد بذرپاش عضو دیگر جبهه پایداری در تذکر کتبی به رییس جمهوری خواهان دقت بیشتر در به کارگیری عبارات و الفاظ شد و از وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز خواست که به وضعیت بورس رسیدگی کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس نیز در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی خواهان جلوگیری از تخریب باغ ها شد و گفت: هر تخریبی که صورت می گیرد باید با حکم قوه قضاییه باشد.

وی که نماینده مجلس در پیگیری حادثه منا است، اظهارداشت: خانواده های قربانیان تقاضا دارند که عزیزان آنها شهید محسوب شده و بیمه آنها به طور کامل پرداخت شود. همچنین تک فرزندان قربانیان از سربازی معاف شوند.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در تذکری شفاهی خواهان توضیح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره به تعویق افتادن حقوق بازنشستگان فولاد شد و خاطرنشان کرد: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم چند ماهی است که به عقب افتاده است.

وی همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواهان توضیح درباره اجرای تفسیرهای متفاوت در استان ها برای استخدام پیش دبستانی ها شد و ادامه داد: پاداش پایان خدمات بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت نشده است.

وی در تذکر دیگری به وزیر امور اقتصاد و دارایی خواهان تعیین تکلیف سهام عدالت و آزادسازی آن شد و گفت: از رییس جمهوری می خواهیم که هر چه سریع تر دستور آزادسازی سهام عدالت را بدهد تا بساط سوداگران را هر چه سریع تر جمع کنیم.

محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت در مجلس نیز در تذکری شفاهی به وزیر بهداشت خواهان تعطیل شدن طرح پزشک خانواده در استان فارس شد و یادآور شد: این طرح مشکلات فراوانی را برای خانواده های استان فارس ایجاد کرده است.

حلیمه عالی نماینده مردم زابل نیز در تذکر شفاهی با محکوم کردن اقدامات تروریستی در لبنان و فرانسه خطاب به غربی ها گفت: باد کاشتید و طوفان درو کردید.

وی از رییس جمهوری برای موافقت با تشکیل منطقه آزاد تجاری زابل تشکر کرد و خواستار تعیین هر چه سریع تر محدوده و قوانین مربوط به تشکیل این منطقه شد.

عالی همچنین از ظریف خواست که درباره تعیین حقابه هامون با افغانستان وارد مذاکره شود.

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس نیز در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواهان پرداخت مطالبات چایکاران شد و از رییس جمهوری خواست مطالبات صیادان و ماهیگیران را پرداخت کنند.

وی در تذکری به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: آقای سعیدی نژاد چه کاره است که در سازمان کشتیرانی تصمیم می گیرد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: من پشت پرده سازمان کشتیرانی را افشا می کنم. مگر به من نگفتید در این موضوع دخالت نکنم و خودتان مشکلات را حل می کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۲ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
جناب مهندس برومندی نماینده محترم شهرستان مرودشت:
جانا سخن از زبان ما میگویی.... شیر مادرت حلالت,این طرح زجرآور پزشک خانواده باعث خون به جگر شدن مردم مظلوم استان فارس شده و باید هر چه زودتر متوقف شود.
معلوم نیست برای چی همش مردم فارس باید بشن موش ازمایشگاهی وزارت بهداشت!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها