کد خبر: ۳۵۰۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۳     ۲۳ دی ۱۳۹۰
در حالیکه احساسات مردم کشورمان از این مساله جریحه دار شده است ، گویا اعتراض و پیگیری مطالبات مردم ایران اسلامی در مقابله با این رفتارهای تروریستی در قاموس به اصطلاح حقوق بشری این برنده جایزه صلح نوبل ! محلی از اعراب ندارد.

باشگاه خبرنگاران، شیرین عبادی، فعال به اصطلاح حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل! با حرکتی موذیانه در نامه ای به احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد، از او خواسته موضوع برخورد دولت ایران با انحلال خانه سینما را در پرونده دولت ایران درج  کند.

شیرین عبادی اما در این نامه ، هیچ گونه اشاره ای به جنایات تروریستی و به شهادت رساندن داشمندان جوان هسته ای کشورمان از جمله ترور شهید مصطفی روشن که دو روز پیش ،توسط رژیم غاصب اسرائیل صورت گرفت، نکرده است.

در حالیکه احساسات مردم عزیز کشورمان  از این مساله جریحه دار شده است ، گویا اعتراض و پیگیری مطالبات مردم  ایران اسلامی  در مقابله با این رفتارهای تروریستی در قاموس به اصطلاح حقوق بشری این برنده جایزه صلح نوبل ! محلی از اعراب ندارد.

گفتنی است شیرین عبادی رئیس یکی از دادگاههای دوره منفور پهلوی بوده که به جان نثاری خود برای شاه معدوم افتخار می کند و قتل عام مردم وطن خویش به دست جلادان رژیم خونریز پهلوی را تلاش اعلیحضرت همایونی برای مقابله با اراذل و اوباش می داند. وی چندی پیش نیز بخاطر خوش خدمتی هایش به ربع پهلوی ها بار دیگر در سایتهای ضد انقلاب، فراخوانده شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها