کد خبر: ۳۵۰۸۹۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۲۷ آبان ۱۳۹۴
سفیر ایران در روسیه با بیان اینکه قرارداد سامانه دفاعی S-300 نهایی شده و طرفین در این زمینه به توافق قطعی دست یافته‌اند، گفت: اجرای این قرارداد در مسیر طبیعی در جریان است.
به گزارش پایگاه 598، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، درباره سامانه دفاعی S-300 و آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: در مورد پرونده S-300، همانطور که وزیر دفاع کشورمان و طرف روس اعلام کرده‌، این قرارداد نهایی شده و طرفین در این زمینه به توافق قطعی دست یافته‌اند.

وی عنوان کرد: اجرای این قرارداد در مسیر طبیعی در جریان است.

سفیر ایران در مسکو همچنین با اشاره به دوازدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه که اخیرا در مسکو برگزار شد، اظهار داشت: الکساندر نوواک (وزیر انرژی روسیه و رئیس روسی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه) روز 29 مهر 1394 همراه با مدیران و نمایندگان 50 شرکت بزرگ روسی به کشورمان سفر کرد و پس از آن نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور با حضور هیأت 60 نفره از بخش‌های دولتی و خصوصی ایران و همچنین نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی روسیه در مسکو برگزار شد.

وی همچنین گفت که همکاری ۲ کشور در حوزه فناوری نیز وارد مرحله نوینی شده و افزود: این همکاری دو طرفه است و دستاوردهای جوانان ایرانی در زمینه‌های مختلف از جمله در زمینه لیزر و نانو مورد توجه روسیه است.

مشروح این گفت‌وگو به زودی منتشر می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها