کد خبر: ۳۵۱۱۰۳
زمان انتشار: ۰۰:۲۱     ۲۸ آبان ۱۳۹۴
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: باند مخوف و سازمان یافته پس از پنج ماه کار شبانه روزی و رصد اطلاعاتی توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان منهدم شد.
به گزارش پایگاه 598، "دادخدا سالاری" در تشریح جزئیات این خبر افزود: تمامی اعضای این باند مخوف و پیچیده در دام سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار و دستگیر شده‌اند.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان عنوان کرد: به دنبال اقدام تهدیدآمیز و به آتش کشیدن خودروی یکی از پزشکان متخصص کرمان در دو مرحله مجزا و همچنین تصمیم به قتل نامبرده از طریق ایراد صدمه شدید بصورت ایجاد تصادف عمدی، پرونده بصورت ویژه در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ضاربان با برنامه‌ریزی قبلی با یک دستگاه ماشین فاقد پلاک با سرعت بالا و به قصد قتل، ایشان را زیر گرفته و متواری شده بودندکه خوشبختانه مضروب در این حادثه از مرگ نجات پیدا کرده بود.

سالاری گفت: با توجه به دلهره به وجود آمده در جامعه پزشکی، مقابله و برخورد با مجرمان در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت و پیگیری این پرونده به اداره کل اطلاعات کرمان واگذار و پس از جمع‌آوری اطلاعات، متهمان شناسایی و طی یک عملیات گسترده پنج نفر از متهمان در سه خانه امن و مجهز دستگیر شدند.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان ادامه داد: همچنین در این عملیات ۱۵ دستگاه خودرو مسروقه و میلیاردها ریال اموال مسروقه از اماکن مورد استفاده متهمین کشف و توقیف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رصد اطلاعاتی و تحقیقات ماموران وزارت اطلاعات مشخص گردید که متهمین دستگیر شده علاوه بر موارد مذکور اقدامات مجرمانه‌ای از قبیل آدم ربایی به قصد انتقام، تهدید و ایراد ضرب و جرح، گروگانگیری و قتل، جعل و استفاده از سند مجعول، جعل عنوان ماموران نظامی و انتظامی و ماموران دولتی و حمل و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز و افشانه‌های غیرمجاز و بیسیم­‌های نظامی نیز مرتکب شده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها