کد خبر: ۳۵۱۱۱۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۲۸ آبان ۱۳۹۴
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمنان به دنبال راهی برای نفوذ در پیکره نهاد‌های حساس و تصمیم‌گیر نظام هستند که یکی از آن را می‌توان رخنه در مجلس شورای اسلامی نام برد.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام محمد‌علی محسن‌زاده شامگاه چهارشنبه در نشست روشنگری و بصیرتی بسیجیان در عنبرآباد با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: یکی از مباحث مطرح و مهم در کلام مقام معظم رهبری که امروز بر روی آن به شدت تأکید دارند، مسئله نفوذ بیگانگان است که تقریباً از سال 74 تاکنون ایشان 121 بار در بیانات‌ خود از کلمه نفوذ استفاده کرده‌اند که اهمیت مسئله را به اثبات می‌رساند.

وی بیان داشت: ما امروز این امنیت ملی را مدیون بسیجیانی هستیم که با قدرت ایمان، تمام ابرقدرت‌های جهان را با ابزارهای گران در هشت سال دفاع مقدس سرکوب کردند و قدرت اتکاء به خداوند را به نمایش جهانیان گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه برای جلوگیری از نفوذ دشمن به داخل آمادگی همه جانبه بسیجیان نیاز است، افزود: برای سد کردن رخنه‌های دشمنان به منظور جلوگیری از نفوذ به سرزمین اسلامی خود، نه از بمب اتم و سلاح‌های کشتار جمعی و نه از خم‌کردن سرمان و نوکری پیش استکبار، بلکه برای تأمین امنیت خود در سایه استقلال آزادی جمهوری اسلامی و شعار نه شرقی، نه غربی و تکیه بر قدرت لایزال خداوند متعال و در سایه ایمان مردمان مومن ایستادگی می‌کنیم.

وی یکی از وظایف مهم بسیج را بستن راه‌های نفوذ بر دشمنان با روشنگری دانست و افزود: در زمان دفاع مقدس دشمن و خاکریز وی مشخص بود و کار ساده‌تر بود، اما امروز با توجه به بیانات رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب دشمن در مکان‌های مختلف می‌تواند رخنه کند، کار کمی دشوار می‌شود که به لطف خداوند با بصیرت و شناخت دقیق دشمن راه نفوذ همچنان بسته خواهد ماند.

محسن‌زاده گفت: شناخت چرایی، چگونگی و همچنین روش و ابزار‌های رخنه دشمن امکان نفوذ را از ایشان سلب کرده و سدی محکم در برابر دشمنان ایجاد خواهد کرد.

وی با  اشاره به حربه دشمنان از راه‌های مختلف برای نفوذ تصریح کرد: امروز دشمن با شیوه‌هایی که در عراق، سوریه و افغانستان پیاده کرده است و با جنگ نیابتی می‌خواهد، امنیت را از کشور اسلامی ما سلب کند که به لطف خداوند با چشمان تیز‌بین و بصیرت کافی، این عمل دشمن نتیجه معکوس خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نفوذ اقتصادی در دوران پس از برجام افزود: دشمن با رخنه اقتصادی به دنبال این است که سر بزنگاه ضربه مهلک را وارد کند که این حربه با استفاده از تولید داخل و اجرای کامل بند‌های اقتصاد مقاومتی خنثی خواهد شد.

وی ابراز داشت: یکی از موارد عدم توجه در برجام، توجه نداشتن به قدرت‌های ایالتی آمریکا است که هر ایالت به صورت خودمختار روابط خود را با کشورهای دنیا ترسیم می‌کنند، بنابراین ما نشسته‌ایم تا با برجام تحریم‌ها رفع شود، بلکه ترکیدن حباب تحریم‌ها به غیر از مصرف سیاسی فایده‌ای دیگر تاکنون نداشته است.

محسن‌زاده با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف دشمن پایه‌ریزی رخنه سیاسی است، افزود: دشمنان به دنبال راهی برای نفوذ در پیکره نهاد‌های حساس و تصمیم‌گیر نظام هستند که یکی از آن را می‌توان رخنه در مجلس شورای اسلامی نام برد.

وی گفت: غرب به دنبال مجلس شورای اسلامی مانند مجلس ششم در ایران است تا غرب‌گرایان و وادادگان از انقلاب در اکثریت باشند، بنابراین برنامه‌ریزی می‌کنند تا با رخنه در مجلس به تمایلات خود دست یابند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه برخی حاضر هستند برای حقوق بشر نیز مذاکره کنند، خاطرنشان کرد: این افراد باید بدانند، تعریف حقوق بشر در غرب با تعابیر اصیل اسلامی متعارض است، زیرا حقوق بشر از نگاه غرب یعنی دست برداشتن از مسلمانان عالم مانند غزه، فلسطین، سوریه و یمن و حمایت بی‌چون و چرا از غرب را در بر می‌گیرد.

وی بیان داشت: ملتی که ایثار، گذشت و شهادت را سعادت دنیا و آخرت می‌داند، هیچ قدرتی را مافوق قدرت الهی نمی‌داند، بنابراین به وعده الهی که همان نصرت و یاری خداوند است، دست خواهد یافت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها