کد خبر: ۳۵۱۳۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۳۰ آبان ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، به نقل از صبحانه آنلاین : علی قمصری استفاده قطعه دو صدائه «محسن چاوشی» و «سینا سرلک» برای تیتراژ سریال شهرزاد را سقوط هنری موسیقی سریال شهرزاد و سقوط هنری نامیده است.

پس از نقد اینستاگرامی علی قمصری، سینا سرلک در پاسخی تند در اینستاگرام جواب علی قمصری را داده است که با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شده است.

علی قمصری در این باره نوشته است:

ايده هاى آرمانگرايانه اى كه در لباس پوپوليسم ، خودشان را براى جمعيت قابل دريافت مى كنند: به نظر من سريال "شهرزاد" با وجود داشتن ايده هايى جالب ، رفته رفته پيچ و تاب هنرى اش را در سايه ى ميل به از دست ندادن مخاطب ، از دست مى دهد و برايم جالب است كه عوامل سريال ، با عوض كردن موسيقى تيتراژ فردين خلعتبرى با صداى چاوشى و ناله هاى سرلك، صادقانه ، موسيقى را نيز با سقوط هنرى اثرشان همسو كردند. البته به هيچ عنوان از اينكه تار موسيقى متن (و نه تيتراژ) را نواختم پشيمان نيستم و نوشته ام ارتباطى به حضور و عدم حضور تار ندارد. (ويرايش: الان متوجه شدم كه آقاى سرلك دقايقى پيش در صفحشون دستورحمله به صفحه ى من رو دادن. موسيقى فضاى عجيبى پيدا كرده. باعث تاسفه. درحالى كه كلمه ى ناله يك شيوه در آواز و نام يك تكنيك در نوازندگي هست و توهينى در نوشته ى من وجود نداره. به هر حال اميدوارم شاد باشند. كامنت هاشون رو پاك نمى كنم )

توهین زشت علی قمصری به محسن چاوشی و سینا سرلک

سینا سرلک هم در جواب این صحبت های علی قمصری نوشته است:

جوابِ اينطور افراد را در صفحهء خودشان كوبنده بدهـيد ، چون اينها هستند كه با اين نحوهء برخورد و قضاوتهاىِ بيجا ، مردُم را از موسيقىِ اصيل دور كرده اند.

علی قمصری در کاری که به شما مربوط نیست دخالت نکن و به ساختن موسیقی هایی که هرگز در ذهن مردم نمانده و نمی ماند، ادامه بده. ناله‌های من و محسن چاوشی به تمام کارهایی که شما در این سالها ساخته ای می‌ارزد».

توهین زشت علی قمصری به محسن چاوشی و سینا سرلک


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها