کد خبر: ۳۵۱۴۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۳۰ آبان ۱۳۹۴
فرماندار مهران گفت: ۱۰۰ هکتار پارکینگ در مرز مهران برای پارک خودروهای زائران آماده شده و پلیس با همه توان بر آن نظارت می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، «مراد ناصری» در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: با تلاش همه مسئولان و همت مردم شهرستان ۳۰هزار نفری مهران و استان ۶۰۰ هزار نفری ایلام امکان استقبال، حضور و گذر این زائران فراهم شد.

ناصری به برخی اقدام های انجام گرفته ماه‌های گذشته برای متناسب‌سازی شرایط با جمعیت زیاد زائران اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات اساسی اربعین سال گذشته کمبود پیشخوان‌های(گیت) پایانه مرزی مهران بود که با تدابیر اتخاذ شده امسال شمار آن‌ها به ۹۶ گیت ثابت و سیار افزایش یافته است.

وی افزود: مسأله تأمین آب شرب، به‌عنوان یکی دیگر از مشکلات اربعین سال گذشته، با احداث ۱۹ کیلومتر خط آبرسانی از ۲ حلقه چاه آب شرب پایانه مرزی تأمین و برطرف شده است و هم‌اکنون خط انتقال آب شرب، ۲۲ تا ۲۴ میلی‌متر در ثانیه آب وارد شبکه پایانه می‌کند.

فرماندار مهران نبود سرویس‌های بهداشتی را از دیگر مشکلات سال گذشته دانست و گفت: ۳۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در سه نقطه شهر مهران، پل زائر تا پایانه و پایانه مرزی احداث شده است.

ناصری با اشاره به احداث پارکینگ ۱۰۰ هکتاری افزود: هم‌چنین تردد زائران در شب از مسیر پل زائر تا مرز نیز به‌وسیله ایجاد ۱۱ کیلومتر روشنایی فراهم شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها