کد خبر: ۳۵۱۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۵ دی ۱۳۹۰

حميد رضا كاتوزيان از نمايندگان مجلس كه صلاحيتش در بررسي هيئت‌هاي اجرايي رد شده است، در گفت‌وگو با يك سايت خبري كه ظرف روزهاي گذشته فضاسازي‌هاي زيادي در مورد رد صلاحيت‌ها كرده است، گفت: لاريجاني به وي گفته براي تجديد بررسي صلاحيتش اعتراض كند.

به گزارش رجانيوز، كاتوزيان كه از نمايندگان نزديك به لاريجاني در مجلس به شمار مي‌رود، همچنين در مورد علت رد صلاحيتش گفت فرماندار تهران به‌طور رسمي به وي اعلام كرده است كه نظر مراجع استعلام در مورد او منفي بوده است. با اين حال،‌ وي ادعا كرد كه در تماس با مراجع استعلام به وي اعلام شده كه نظر منفي در مورد او نداشته‌اند.

كاتوزيان در فتنه 88 جزو نمايندگاني بود كه نامش در گزارش هيئت سه نفره منتخب قوه قضائيه به‌عنوان فردي كه پيگير يكي از پرونده‌هاي پروژه‌ي كشته‌سازي فتنه‌گران بود، ذكر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲
۰
این از برنامه های گروه انحرافی و اصلاخ طلبان بهمراه طرفداران آقای لاریجانی و قالی باف است تا به این وسیله نوعی مظلوم نمائی کنند تا ملت به آنها توجه کند ولی این دوره ملت آنها را با توسری از خانه ملت اخراج می کند و نیازی به رد صلاحیت نیست بشرطی که جبهه پایداری و اصولگرایان متحد بر روی مشترکات به توافق برسند انشاءالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها