کد خبر: ۳۵۲۱۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۴ آذر ۱۳۹۴
در اواخر نیمه دوم بازی تیم های استقلال و نفت، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، بین مربیان دو تیم درگیری بوجود آمد، درگیری که ممکن بود در پایان بازی اتفاقات ناخوشایندی را به وجود بیاورد.
به گزارش پایگاه 598، در صحنه ای بازی در اواخر نیمه دوم، در حالی که وحید حمدی نژاد و امید ابراهیمی در منطقه چپ دفاعی نفتی ها بر سر توپ با یکدیگر درگیر شدند و آن توپ به بیرون رفت، پس از آن وحید حمدی نژاد زودتر از جای خود بلند شد و با حرکات دست به امید ابراهیمی نیز گفت که زودتر از جای خود بلند شود، که داور بازی بابت این عمل و البته خطای او به وی کارت زرد نشان داد.

در این صحنه علیرضا منصوریان با عصبانیت به سمت داور بازی آمد و به او اعتراض کرد که این داور با تحریک مربی استقلالی ها یعنی مجید صالح به مدافع تیمش اخطار داد و این عمل مربی آبی پوشان باعث عصبانیت کادرفنی نفتی ها شد.

در پایان بازی و زمانی که صالح به خوشحالی حاصل از پیروزی در برابر نفتی ها پرداخت و با مشتان گره خورده خود از روبروی مربیان نفتی ها عبور کرد، علی رضا منصوریان و علی چینی این عمل وی را تحریک آمیز دانستند و به او اعتراض کردند، بازیکنان و کادر فنی تیم نفت از حرکات مجید صالح در کنار زمین نیز به شدت ناراحت بودند، در این هنگام همراهان مربیان دو تیم هنگامی که دیدند امکان درگیری بالاست آن ها را جدا کرده و به رختکن بردند.

بازی دو تیم نفت و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز و در ضربات پنالتی ها به سود استقلال به پایان رسید.
منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها