کد خبر: ۳۵۲۳۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۰۵ آذر ۱۳۹۴
نخست‌وزیر انگلیس در ادامه تلاش‌ها برای پیوستن به ائتلاف ضد داعش در سوریه، خطاب به نمایندگان پارلمان این کشور تاکید کرد که لندن باید به این ائتلاف بپیوندد/ باید با ایران و روسیه برای مقابله با تروریسم و شکست داعش همکاری کنیم

به گزارش پایگاه 598، نخست‌وزیر انگلیسی در اظهاراتی خطاب به نمایندگان پارلمان این کشور گفت که لندن باید به ائتلاف حملات علیه داعش در سوریه ملحق شود.

دولت انگلیس از ماه‌ها پیش اعلام کرده به ائتلاف آمریکا در سوریه و حملات هوایی علیه مواضع داعش ملحق خواهد شد البته دولت دیوید کامرون برای این امر به حمایت پارلمان نیاز دارد.

چند روز پیش بود که رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند کامرون مصمم است تا حمایت مجلس عوام انگلستان را برای پیوستن جنگنده‌های این کشور در حملات هوایی سوریه تا دو هفته آینده جلب کند.

نخست وزیر انگلستان روز چهارشنبه(دیروز) در جلسه پرسش و پاسخ پارلمان این کشور خطاب به اعضای پارلمان این کشور گفت باید در روزهای آتی مثلا تا چهارشنبه یا پنج‌شنبه آینده اقدامی درباره سوریه انجام دهند.

قرار بر آن بود که نخست وزیر انگلیس امروز پنج شنبه طرحی را به پارلمان انگلیس ارائه دهد که بر اساس آن وی از پارلمان تقاضا می‌کند به پیوستن انگلیس به حملات هوایی ضد داعش رای دهند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دیوید کامرون خطاب به نمایندگان پارلمان انگلیس گفت که از نظر او لندن «باید به ائتلاف حملات هوایی در سوریه علیه داعش بپیوندد».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها