کد خبر: ۳۵۲۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۲۵ دی ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاری فارس، دبیرخانه دائمی جشنواره عمار با تبریک و تسلیت شهادت شهید احمدی‌روشن و شهید رضا قشقایی و با ابراز تأسف از اینکه آنچه که در محافل رسانه‌ای ـ سینمای ایران می‌گذرد، اعلام کرد: سینمای ایران علیرغم گذشت یک دهه از چالش هسته‌ای بین ایران و استکبار جهانی، واکنش درخوری به این مسئله ملی و مردمی نشان نداده است.

دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار در همین راستا اعلام کرد از طرح های سینمایی (بلند و کوتاه) و انیمیشن در زمینه ترور دانشمندان هسته‌ای استقبال می‌نماید و نویسندگان و سینماگران می‌توانند طرح‌های خود را برای بررسی و حمایت به آدرس ammarfilmfest@gmail.com  ارسال نمایند.

در همین حال جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام کرد: فردا (دوشنبه) در ساعت 10 صبح، در نشستی خبری برنامه‌های آتی خود را با حضور وحید جلیلی مسئول شورای سیاستگذاری و حامد بامروت مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره در محل دبیرخانه اعلام خواهد کرد.
در این نشست ضمن ارائه گزارش تفصیلی از کم و کیف برگزاری دومین جشنواره مردمی عمار، حواشی رسانه‌ای آن و چگونگی برخورد دستگاه‌های مختلف فرهنگی با این همایش سینمایی، برنامه‌های آن و راهبردهای سال آتی جشنواره تبیین خواهد شد.

به گزارش فارس، دومین جشنواره مردمی فیلم عمار، از هفتم تا سیزدهم دی ماه گذشته در تهران و 30 شهر و روستای کشور در بخش‌های مستند، فیلم کوتاه و بلند، نماهنگ و تیزر، پویانمایی و فیلمنامه و در موضوعات تاریخ انقلاب، نقد درون گفتمانی، بیداری اسلامی، فتنه 88 و جنگ نرم به رقابت برپا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها