کد خبر: ۳۵۲۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۲۵ دی ۱۳۹۰
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که پیام آمریکا به کشورمان از طریق مقامات ترکیه منتقل نشده بلکه از سه طریق به ایران منتقل شده و اگر لازم بود پاسخی داده شود به شکل مناسب داده خواهد شد.
فارس، "رامین مهمانپرست" عصر امروز یکشنبه در حاشیه سخنرانی در جمع کارکنان آموزش و پرورش منطقه 9 تهران درباره پیام ارسالی از آمریکایی‌ها برای ایران، با بیان اینکه این پیام از طریق مقامات ترکیه منتقل نشده است گفت: این پیام از سه طریق منتقل شده، ‌یکی از طریق سفیر آمریکا در سازمان ملل که به سفیر ایران داده شده، از طریق سفیر سوئیس در ایران و از طریق جلال طالبانی رئیس جمهور عراق.

وی در خصوص پاسخ به این پیام اظهار داشت: این موضوع در حال بررسی است و اگر لازم بود پاسخی داده شود به شکل مناسب داده خواهد شد.

مشروح اظهارات متعاقبا ارسال می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
بنظرمن ازمحتویات نامه بایدهمه مطلع بشن از این کاردونتیجه گرفته خواهد شد.1- رهبرعزیز از اتهام بدور میماند.2-اگرخدای نکرده جنگ صورت گرفت مشارکت همه را میطلبد زیرا اول همه متوجه شدند.
پاسخ
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
نامه ای که اوباما نوشته و فرستاده قطعا نامه
شخصی و خصوصی نبوده و نامه ای بوده که مربوط به تمام مردم ایران میشده .
بهتر است یعنی صلاح در این است که مضمون این نامه بطور واضح و بدون سانسور برای مردم بازگو شود تا مردم متوجه شوند که نامحرم نیستند . حسن کار در این است که اگر جنگی صورت گرفت . مردم متوجه میشوند که مسؤولانشان با آنان روراست هستند .
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
رامین مهمان پرست و هر مسئولی از طرف ملت ایران حق پاسخ به نامه اوباما را ندارد ومثل نامه های قبلی بدون پاسخ اوبه رهبر معظم انقلاب همچنان باید اوباما تحقیر شود نامه اوباما باید انتظارات دکتر احمدی نژاد وارزشهای جمهوری اسلامی را تامین کند.درود بر رهبر با تدبیر ایران
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها