کد خبر: ۳۵۲۹۶۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۹     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
تونی‌: به بازی استقلال فکر می کنم
تونی اولیویرا سرمربی تراکتور سازی در واکنش به شایعه جدایی از این باشگاه حرفهای جالبی به زبان می آورد .
به گزارش پایگاه 598، مربی پرتغالی که بعد از برد عالی امروز مقابل ملوان خط بطلانی به شایعات قبلی مبنی بر جدایی قطعی از تراکتور کشیده است ، حالا با این اظهارنظر از سوی مدیران تیم تراکتور مواجه شده که به دلیل مشکلات خانوادگی قصد ترک این تیم را دارد . تونی اما طور دیگری حرف می زند . او که با اتوبوس تیم سفر ده ساعته ای را از انزلی به تبریز آغاز کرده است در این باره می گوید :در حال حاضر فقط این را می گویم که من به چیزی جز بازی استقلال فکر نمی کنم . ما بازی حساسی در جام حذفی داریم و باید به فینال برسیم و شانس خود را برای کسب جام زنده نگه داریم . بنابراین از قول من همین را بنویسید .
وقتی از او درباره شرایط باشگاه و البته نارضایتی های وی از مدیریت سئوال می کنیم ، تونی جواب می دهد : من از این که بازیکنان خوب تیمم را از دست می دهم خوشحال نیستم . ما امسال یک تیم تازه ساخته ایم و حالا دوباره بازیکنان ما در نیم فصل به تیم های دیگر می روند . کار من ساخت تیم است و با وجودی که با زحمت این کار را پیش برده ایم اما شرایط کاملا علیه ماست . شما بگویید چگونه می شود برای 5 بازیکن اصلی تیم جانشین پیدا کرد ؟
تونی درباره موضوع دستمزدعقب افتاده اش هم می گوید : دستمزد موضوع تازه ای نیست . به هرحال باشگاه به تعهد خود عمل نکرده است .
او همچنین درباره نارضایتی همسرش از حضور او در ایران هم می گوید : این مسئله ایست که باید با مدیر باشگاه درباره اش حرف بزنم . اما همانطور که گفتم در حال حاضر تنها به بازی استقلال فکر می کنم و اینکه به فینال برسیم .
با حرفهای تونی باید دید واکنش باشگاه در این موقعیت پیچیده چه خواهد بود . به نظر آنها روی تغییر این مربی پرتغالی جدی بوده اند اما تونی فعلا قصد ندارد میدان را خالی کند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها