کد خبر: ۳۵۳۰۵
زمان انتشار: ۰۲:۱۶     ۲۶ دی ۱۳۹۰
رييس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي از دستگيري يك نفر به اتهام فروش اشياء عتيقه تقلبي خبرداد.

به گزارش سرویس خواندنی های 598 به نقل از ايسنا، سرهنگ مداحي با اعلام اين خبر گفت: چندي پيش كارآگاهان پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي از طريق اطلاعات مردمي از نگهداري مقاديري اشياء عتيقه تقلبي توسط فردي مطلع شدند كه با دريافت اين خبر اكيپي از كارآگاهان پليس آگاهي مسئول رسيدگي به پرونده شدند و با جمع‌بندي اطلاعات، تحقيقات خود در شهرستان اهر را آغاز كردند.

رييس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي ادامه داد: ماموران در اين مرحله به صورت گشت‌زني‌هاي مداوم در محل‌هايي كه احتمال مي‌دادند متهم در آنجا حضور داشته باشد به شناسايي وي پرداخته و سرانجام در يك عمليات ضربتي وي را دستگير كردند.

مداحي افزود: پس از انتقال متهم به پليس آگاهي و در بازجويي‌ها وي اعتراف كرده كه از مدت‌ها قبل به خريد و فروش اشياي عتيقه علاقه فراوان داشته و با نشان‌دادن چند سكه واقعي به خريداران آنان را فريب داده و مقادير زيادي اشيا بدلي به عنوان عتيقه را به آنان فروخته است.

به گفته وي، با هماهنگي‌هاي لازم در بازرسي از منزل متهم تعدادي سكه تقلبي و يك عدد كتيبه جعلي نيز كشف و ضبط شده است.

رييس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي با بيان اينكه متهم با صدور قرار قانوني روانه زندان شده است، گفت: متاسفانه بسياري از افراد كه علاقه فراواني به داشتن اجناس عتيقه دارند از دام خطرناكي كه براي آنان پهن شده بي‌اطلاع هستند.

مداحي با بيان اينكه در برخي موارد مالباختگان به علت ترس از اين كه خريد و فروش اشياء عتيقه غيرقانوني است اقدام به شكايت نكرده‌اند، تصريح كرد: همين امر موجب افزايش كلاهبرداري در اين زمينه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها