کد خبر: ۳۵۳۰۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
مدیر آموزش و پرورش هشترود گفت: از مجموع تمام مدارس شهری و روستایی هشترود فقط 10 بخاری نفتی داریم.
به گزارش پایگاه 598، سلیمان بهشتی‌نیا  در بازدید از مدرسه روستای «قوبوز»  هشترود که چند روز پیش بخاری نفتی این مدرسه آتش گرفته بود، اظهار داشت: تمام مدارس هشترود به بخاری‌های استاندارد مجهز شده‌اند به جز چند مدرسه که  خود مدیران تمایلی برای استفاده از آن را ندارند.
وی گفت: مدرسه شهید علی‌پور این روستا 6 کلاس درس دارد که فقط هشت نفر دانش‌آموز در آن درس می‌خوانند که در موقع این حادثه با تلاش‌های ملک‌پور مدیر آموزگار مدرسه بلافاصله بخاری آتش گرفته شده به بیرون از کلاس برده شده و هیچ گونه تلفات جانی در برنداشت و دست مدیر مدرسه در هنگام خاموش کردن آتش، دچار سوختگی شد.

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی مدرسه «قوبوز» + تصاویر

بهشتی گفت: هم اکنون کنتور گاز این مدرسه نصب شده و پس از تعمیرات اساسی این مدرسه که تا چند روز آینده به پایان می‌‌رسد و بخاری گازی استاندارد نصب  می‌شود.

ملک‌پور مدیر آموزگار این مدرسه نیز که انگشت دست راست وی بر اثر جابه‌جایی بخاری آتش گرفته سوخته بود، گفت: به محض نشت نفت از بخاری در کلاس فورا با پاک کن تخته سیاه آن را تمیز می‌کردم که یک باره تخته پاک‌کن آتش گرفت و بلافاصله دانش‌آموزان را از کلاس بیرون بردم و چون نخواستم کلاس بیشتر آسیب ببینند بخاری آتش گرفته شده را با دستانم به بیرون از مدرسه بردم و خاموش کردم.

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی مدرسه «قوبوز» + تصاویر

سلیم‌پور بخشدار بخش مرکزی هشترود نیز در این بازدید با تشکر از تلاش مدیر آموزگار این مدرسه متعهد شد بخشی از هزینه‌های تعمیر این مدرسه را تامین کند.
وی گفت: باید تمام مدارس شهری و روستایی به بخاری‌های استاندارد مجهز شوند تا بیش از این دچار خسارت‌های مالی و جانی نباشیم.
سلیم‌پور از خیران خواست نسبت به تجهیز مدارس روستایی این شهرستان به امکانات اولیه تلاش کنند.

وی از معلم این مدرسه به عنوان ناجی یاد کرد و گفت: این معلم بزرگوار باعث شده تا جان هشت دانش آموز حفظ شود و باید از این ایشان تجلیل شود.

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی مدرسه «قوبوز» + تصاویر

هم اکنون دانش‌آموزان این مدرسه در اتاق مدیر این مدرسه با یک بخاری برقی درس می‌خوانند پارسال نیز حادثه مشابهی در ششم دیماه در روستای «آق‌بلاغ» حمیدیه بخش نظرکهریزی شهرستان هشترود روی داد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی مدرسه «قوبوز» + تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
خوش به حالتان !!!!! لااقل پولهای دریافتی از اولیا را که به عنوان کمک به مدرسه را کجا خرج کردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها