کد خبر: ۳۵۳۱۴۴
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تأکید کرد مشکلی با هافبک کلمبیایی تیمش ندارد.
به گزارش پایگاه 598، رافائل بنیتس که شاگردانش بامداد پنجشنبه در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا میهمان کادیس دسته سومی هستند، با اشاره به وضعیت مدافع برزیلی خود گفت: مارسلو به بازی با کادیس نمی‌رسد. او مراحل پایانی ریکاوری خود را طی می‌کند و از اینکه پا به توپ شده، خوشحال است.

وی در حمایت از مهاجم فرانسوی رئال که این روزها متهم است در ماجرای اخاذی از متئو والبوئنا، هافبک لیون برای انتشار یک فیلم خصوصی دست داشته، اظهار داشت: بنزما بازیکنی کلیدی برای رئال مادرید است. او انسانی حساس است و به همین خاطر تحت حمایت کامل ماست. کریم بازیکنی کلیدی برای ما در خط حمله به شمار می‌رود که حضورش در  زمین باعث می‌شود بازی بهتری را ارائه دهیم. تأکید می‌کنم که از داشتن او خوشحالم و تحت حمایت باشگاه رئال مادرید است.

سرمربی کهکشانی‌ها در ادامه در مورد رابطه‌اش با هافبک کلمبیایی رئالی‌ها عنوان کرد: وقتی رابطه من و خامس مورد آنالیز قرار می‌گیرد، فراموش می‌شود که او 55 روز مصدوم بوده است. به هر حال ما مشکلی با هم نداریم و باید بگویم رودریگس بازیکن بزرگی است. هر چه خامس بیشتر تمرین می‌کند به روزهای اوج خود نزدیک‌تر می‌شود و ما هم این را می‌خواهیم.

وی افزود: من از خامس انتظار زیادی دارم، اینکه بازی به بازی بهتر باشد و در کنارش هم گل‌های بیشتری برای رئال بزند. رودریگس هم تحت حمایت کامل من است و به او اعتماد کافی دارم. به هر حال در رئال مادرید سطح رقابت خیلی بالاست. در بازی با ایبار هم بازیکنان ما همه تلاش کردند و از خامس، ایسکو، رونالدو و بنزما، بیل و ... راضی هستم.

سرمربی پیشین لیورپول با اشاره به رقابت مهاجم پرتغالی تیمش با لیونل مسی و نیمار برای کسب توپ طلای فیفا گفت: من از رونالدو حمایت می‌کنم و امیدوارم او برنده این عنوان شود. در مورد اینکه از کریس در تمامی بازی‌ها استفاده خواهم کرد یا نه، باید بگویم که احتمال استفاده چرخشی از او هم وجود دارد.

رافائل بنتیس صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: «رئال مادرید به دنبال قهرمانی در هر تورنمنتی است که در آن قرار دارد و باید در هر بازی با رویکردی اینچنینی بازی کنیم».

وی در خصوص تداوم موفقیت‌های بارسلونا هم اظهار داشت: من هم با این حرف موافقم که موفقیت‌های بارسلونا همیشگی نیست و کسی نمی‌داند که تا چه زمانی این موفقیت‌ها ادامه خواهد داشت و این کاملاً واضح است.

سرمربی سفیدپوشان مادریدی در پایان در خصوص بازی پیش‌روی این تیم عنوان کرد: چند بازی کادیس را دیده‌ام و دستیارانم در تلاش هستند تا اطلاعات بیشتری از این تیم کسب کنند که البته کار جمع‌آوری اطلاعات آسان نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها