کد خبر: ۳۵۳۱۴۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۰     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
برخی زائران کشورمان با انتشار تصاویری جای رهبر انقلاب را در سفر اربعین خالی کرده و نایب‌الزیاره ایشان در اربعین شده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، پس از بیانات دیروز رهبر انقلاب در درس خارج فقه خود مبنی بر این که «ما نیز از دور به حال زائران اربعین غبطه می‌خوریم و آرزو می‌کنیم ای کاش همراه شما بودیم»، برخی زائران اربعین تصمیم گرفتند جای ایشان را خالی کنند.

در ادامه تصاویری از عشق و علاقه مردم به رهبر انقلاب در پیاده‌روی امسال را مشاهده می‌کنید:

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴
۱
۰
سلام آقا جان!
اگرتو نبودی ما توفیق زیارت اربعین پیدا نمی کردیم. بنابراین اگرچه ما به ظاهر پیاده به زیارت اربعین رفته ایم اما در واقع شما زائر اصلی هستید.
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۰۱:۴۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
مولاي ما!
از تو به يك اشاره از ما به سر دويدن....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
جلو تر از امام خامنه ای حرکت نکنیدرهبر مسلمین مگر چند بار مشرف شدند کربلا . یک بار بعضی ها هر سال میروند بچه بیکار دارند .می گویند بچه مخواهد چه کار کند این سعار امام حسین است با این وضع با اقتصادی یک بار کافی است بعضی ها می گویند گنا هانمان پاک می شود آن حق الله است نه حقناس وای به حال کسی که حق ناس کند هیچ کس حتی خداوند هم نمی تواند آن راببخشد عدهای همه کاری می کنند بعد به کربلا میروند که کنا هانشان پاک شود این تشیع صفوی بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
بی خود پز روشنفکری نگیرید.زیارت امام حسین رفتن جلوتر از رهبر بودن نیست. شما نگران هزینه اش نباش الان حج رفتن و نذری دادن و به زیارت امام حسین رفتن برای بعضیا خیلی سنگین میاد انگار دارن از جیب اینا برمیدارن!!!
پیاده رویی های اربعین زمینه ساز ظهور مولا و صاحب مان خواهد بود ان شاالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها