کد خبر: ۳۵۳۲۵
زمان انتشار: ۰۲:۰۱     ۲۶ دی ۱۳۹۰
کیهان: سفر پنهاني يكي از همكاران ميداني فتنه سبز به فلسطين اشغالي از سوي راديو اسرائيل لو رفت.
در حالي كه حتي اغلب فعالان گروهك هاي اپوزيسيون سفر به اسرائيل را مايه سقوط اعتبار سياسي خود مي دانند، راديو اسرائيل فاش كرد مازيار بهاري همكار مجله نيوزويك و شبكه دولتي بي بي سي، اخيرا به تل آويو سفر كرده است.
بهاري از جمله افرادي است كه تابعيت دوگانه دارد و داراي تابعيت كانادايي هم هست. براساس گزارش راديو اسرائيل، «مازيار بهاري كه در ماه هاي اخير براي تهيه فيلمي مستند درباره ايران و اسرائيل فعاليت مي كند، در سفر به اسرائيل، در يك مركز بازرگاني و حقوقي سخنراني كرد. اين برنامه در روزهاي گذشته در شهر «رمت گن» در تل آويو برگزار شد.»
خاطرنشان مي شود مازيار بهاري در بحبوحه فتنه 88 بازداشت شد. وي در حاشيه جلسه محاكمه خود در گفت وگو با خبرنگاران كه به همراه كيان تاج بخش انجام گرفت گفته بود: وقايع بعد از انتخابات دقيقا مشخصات انقلاب رنگي را داشتند. هدف از راه اندازي ماهواره هاي فارسي زبان و گسيل 700 خبرنگار خارجي به ايران دقيقا براي انجام همين مطلب بود. در حقيقت رسانه ها نقش اصلي را در ايجاد اغتشاشات پس از انتخابات بر عهده داشتند. برگزاري تجمعات آرام يا به آتش كشاندن وسايل نقليه و حمله به پايگاه هاي بسيج و تخريب اموال عمومي از جمله اقدامات تبليغي رسانه ها بود. هرگونه واقعه اي كه در تهران به وقوع مي پيوست، پس از 5 دقيقه از شبكه هاي ماهواره اي به ويژه بي بي سي قابل مشاهده بود.
خاطرنشان مي شود شبكه بهائيت يكي از حلقه هاي اتصال تلويزيون بي بي سي با برخي محافل رسانه اي - اطلاعاتي در اسرائيل است.
نكته جالب در ماجراي مازيار بهاري، تعمد راديو اسرائيل براي لو دادن سفر نامبرده به تل آويو است در حالي كه اغلب اين رفت و آمدها اگر مربوط به مهره هاي دم دستي نباشد، پنهان مي ماند.
     
   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها