کد خبر: ۳۵۳۳۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۲ آذر ۱۳۹۴
نخست وزیر ترکیه امروز با انتقاد شدید از روسیه و اتهامات این کشور درباره ارتباط میان داعش و آنکارا گفت ادعاهای روسیه مشابه تبلیغات دوره جنگ سرد است.
به گزارش پایگاه 598، احمد داود اوغلو پیش از عزیمت به باکو در گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه آنکارا با رد ادعای روسیه که ترکیه را به خرید نفت از داعش متهم کرده است گفت اظهارات مقامات روسیه یادآور دوران جنگ سرد و تبلیغات دروغین آن دوران است.

وی گفت کشوری توسعه طلب به منظور سرپوش نهادن بر مسائل موجود در روابط با همسایگانش در پی به راه انداختن ماشین تبلیغاتی است.

داوداوغلو گفت روسیه به منظور سرپوش نهادن بر مشکلاتش به دروغ پراکنی روی آورده است.

نخست وزیر ترکیه افزود در دوران جنگ سرد دروغ پراکنی و رسیدن به موفقیت از این طریق آسان بود اما اکنون اوضاع متفاوت است. ادعاها در این باره که ترکیه از داعش نفت می‌خرد و آن را به فروش می‌رساند‌، غیر عقلانی است.

داود اوغلو گفت همه جهان مرز ترکیه و سوریه را زیر نظر گرفته‌اند.

نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه ترکیه مصمم است منابع انرژی خود را متنوع کند گفت با مقامات جمهوری آذربایجان درباره افزایش واردات انرژی گفتگو خواهیم کرد.

داوداوغلو با تأکید بر حمایت کشورش از جمهوری آذربایجان به ویژه در مسئله قره باغ کوهستانی گفت‌: "ترکیه تا زمانی که همه مناطق اشغالی جمهوری آذربایجان از اشغال آزاد شود‌، در کنار این کشور خواهد بود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
داود جونم . پوتین و روسیه کمونیستی خدا نشناس در طول تاریخ کی حرف و عمل راست گفتند و کردند که حالا دروغ گفته باشند سر تا پا دروغ و نیرنگ و حیله . کلک و هزار چهره داشته اند ایران در طول تاریخ خیانت و چند رویی و حیله و دروغهای روس کمونسیت خدا نشناس را تجربه کرده!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها