کد خبر: ۳۵۳۷۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۱۶ آذر ۱۳۹۴
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: محور مواصلاتی هراز به دلیل کولاک، ریزش شدید برفت و وزش تند باد تا اطلاع ثانوی مسدود است.
به گزارش پایگاه 598، محور مواصلاتی هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است/ پرهیز از سفر غیرضروری

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: محور مواصلاتی هراز به دلیل کولاک، ریزش شدید برفت و وزش تند باد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

علی نوری‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد در محور مواصلاتی هراز مسدود است.

وی افزود: بارش شدید برف، کولاک و وزش شدید باد در این محور مواصلاتی شرایط را برای تردد خودروها غیر ممکن کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران تصریح کرد: این محدودیت ترافیکی از صبح امروز برای حفظ امنیت جان مسافران اعمال شده است و هم‌اکنون همه عوامل راهداری در حال هدایت خودروهای در راه مانده و ارائه خدمات لازم به آنها هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه بارش برف از منطقه امامزاده هاشم تا شهر گزنک شدید است، بیان کرد: در مناطق پائین دست هم بارش شدید باران را شاهد هستیم.

نوری‌پور خاطرنشان کرد: رفت و آمد خودروها تا اطلاع ثانوی در این محور مواصلاتی مسدود است.

وی با اشاره به اینکه  از شب گذشته راهداران به همراه خودروهای سبک و سنگین راهداری و بازگشایی مسیر در جاده هراز تلاش دارند، تصریح کرد: دستگاه‌های نمک‌پاش، آب‌نمک‌پاش، گریدر، لودر و ماشین‎‌های سبک برای عدم یخ‌زدگی جاده، تردد آسان و روانی رفت و آمدها تلاش دارند.

نوری‌پور از رانندگان خواست تا از سفر غیرضروری در محور هراز به شدت پرهیز کنند و ادامه داد: رانندگانی که پس از بازگشایی مسیر قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان کامل داشته و حتماً با به همراه داشتن وسایل گرمایشی و مطمئن بودن از سیستم گرمایی خودرو، مواد غذایی مورد نیاز را حمل کنند.

وی با اشاره به اهمیت در اختیار داشتن زنجیر چرخ، گفت: افرادی که می‌خواهند در این محور مواصلاتی تردد کنند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با گوش سپردن به اوامر مأموران پلیس‌راه، راهداران و نیروی انتظامی، سفر خوبی را برای خود و دیگران رقم بزنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها