کد خبر: ۳۵۳۹۷۱
زمان انتشار: ۰۰:۲۷     ۱۷ آذر ۱۳۹۴
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه‌های بارشی فردا در مناطقی از خراسان رضوی و خراسان جنوبی است و فردا شب از مرزهای شرقی کشورمان خارج می‌شود/ امشب دمای تهران به سه درجه زیر صفر می‌رسد

به گزارش پایگاه 598، مرتضی ضرابی در بخش خبری 21 شبکه یک سیما گفت: سامانه های بارشی فردا در مناطقی از خراسان رضوی و خراسان جنوبی است و فردا شب از مرزهای شرقی کشورمان خارج می‌شود.

افزود: سامانه بارشی از امشب تا فرداشب بیشتر در نیمه شرق کشور متمرکز می شود.

وی ادامه داد: برای امشب شمال و شرق استان اصفهان، استان سمنان، بخش های شرقی استان مازندران ، استان های گلستان ،‌ خراسان شمالی ، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و در شمال کرمان هم انتظار رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات ، انتظار بارش برف داریم.

ضرابی گفت: شدت این بارش ها بیشتر در بخش های شرقی استان سمنان، استان خراسان رضوی و شمال و شرق استان اصفهان خواهد بود.

وی افزود: آنچه که مهم است وزش باد است که منجر به کولاک برف در جاده های کوهستانی البرز در دامنه های جنوبی، مرکزی و شمالی آن می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: اکنون سرعت وزش باد در آبعلی ، 90 کیلومتر در ساعت که منجر به کولاک برف در آن منطقه شده است و همین شرایط را در بخش های مرکزی و دامنه های جنوبی رشته کوه البرز داریم و فردا در استان های خراسان رضوی و بخش هایی از خراسان جنوبی نیز پیش بینی می کنیم.

ضرابی افزود: دیشب دمای تهران صفر درجه بود و پیش بینی می کنیم امشب دمای آن به سه درجه زیر صفر برسد.

وی ادامه داد: دیشب سردترین مراکز استان ها کرمانشاه ، ایلام ، شهرکرد و اردبیل با 8 درجه زیر صفر بود اما برای امشب پیش بینی می کنیم در نیمه غربی و بخش هایی از مرکز کشور که از تراکم و حجم ابرها کاسته می شود هوای بسیار سردی را داشته باشیم که منجر به یخبندان شود.

ضرابی گفت: کمترین دما را برای مراکز استان ها برای شهر همدان و 11 درجه زیر صفر پیش بینی می کنیم.

وی افزود:‌ با توجه به این یخبندان هموطنان به ویژه دانش آموزان فردا صبح بیشتر احتیاط کنند زیرا سطح معابر با توجه به برفاب و یخبندان لغزنده خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها