کد خبر: ۳۵۴۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۲۶ دی ۱۳۹۰
ولایتی در جمع خبرنگاران:
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پاسخ به سوالی در مورد محتوای نامه اخیر باراک اوباما به مقام معظم رهبری گفت: این نامه حرف تازه‌ای ندارد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در حاشیه  همایش بانوان جبهه متحد اصولگرایان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نزدیک شدن مجموعه گروه‌های اصولگرا به یکدیگر هدف اصلی ماست، لذا هر چه بیشتر اصولگرایان به هم نزدیک‌تر شوند مطلوب‌تر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید لیست جبهه پایداری با لیست شما دارای اشتراکاتی هست یا خیر؟ پاسخ داد: اگر دو جبهه با هم متحد نشوند، مشترکات زیادی خواهند داشت؛ ممکن است آرای اعضای این مجموعه صددرصد منطبق بر یکدیگر نباشد، ولی هر چقدر به یکدیگر نزدیک‌تر شوند مطلوب‌تر است.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: ما باید از تفرقه بپرهیزیم و معیارها را برای مردم تبیین کنیم و هر کس پایبندی‌اش را به این معیارها اعلام کند و در عمل نیز این پایبندی را به اثبات برساند و در بین مردم دارای رای باشد، مردم می‌توانند به او رای بدهند و این افراد اصولگرا هستند. 

ولایتی با تاکید بر اینکه باید از اختلاف سلیقه و دامن زدن به آن پرهیز شود، گفت: هر چقدر اصولگرایان به یکدیگر نزدیک‌تر شوند، مشترکات فهرست‌ها و لیست‌ها را بیشتر کنند، این مطلوب‌تر است و تاکید ما اتحاد بین اصولگرایان است. البته این نکته به معنای آن نیست که تابع صفر و صد هستیم ولی تاکید داریم که هر چه اصولگرایان بیشتر به هم نزدیک شوند، مطلوب‌تر است. 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود جبهه متحد برای افرادی که قرار است در لیستش قرار بگیرند، این شرط را گذاشته است که در لیست‌های دیگر حضور نداشته باشند، گفت: ما چنین شرطی را نگذاشته‌ایم و اگر کسی چنین سخنی را گفته نظر شخصی‌اش بوده است، ولی اگر اصولگرایان بتوانند هر چه بیشتر به هم نزدیک شوند و بر اشتراکات بیشتر تاکید کنند این مناسب‌تر است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پاسخ به سوالی در مورد محتوای نامه اخیر باراک اوباما به مقام معظم رهبری گفت: این نامه حرف تازه‌ای ندارد. 

ولایتی در پاسخ به این سوال که آیا جمهوری اسلامی قصد دارد که به نامه اخیر اوباما پاسخ بدهد، گفت: این را باید از مسئولان بپرسید و آنها باید جواب بدهند. 

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تهدیدات کشورهای غربی مبنی بر تحریم نفت ایران خاطرنشان کرد: نفت کالایی نیست که کسی بتواند آن را تحریم کند،‌ از هر کجا صادر می‌شود و جمهوری اسلامی به راحتی می‌تواند نفت خود را بفروشد و همواره درخواست از جمهوری اسلامی برای خرید نفتش بیش از میزانی است که جمهوری اسلامی تولید می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها