کد خبر: ۳۵۴۵۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۲ آذر ۱۳۹۴
پرونده سوءقصد و تیراندازی به ملی‌پوش اسبق کشتی آزاد ایران با شناسایی و دستگیری برخی از عوامل این اقدام، وارد مرحله جدیدی شد.
به گزارش پایگاه 598، ماموران نیروی انتظامی استان کرمانشاه بلافاصله بعد از حادثه تیراندازی به فریدون قنبری که به جراحت شدید وی انجامید، وارد عمل شدند و بعد از مدت کوتاهی با شناسایی عوامل این سوءقصد، دو نفر از آنها را دستگیر کردند.

گفته می شود دلیل اصلی این اقدام مجرمانه، تسویه حساب و اختلافات مالی مهاجمان مسلح با فریدون قنبری عنوان شده که طی آن چهار فرد با چهره‌های پوشیده شده به او حمله‌ور شدند و به وی تیراندازی کردند.

محمد حسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با تایید خبر شناسایی و دستگیری به خبرنگار مهر گفت: دلیل اصلی زنده ماندن فریدون قنبری پس از گلوله باران افراد مهاجم، قدرت بدنی بالای او بود.

فریدون قنبری قهرمان اسبق کشتی آزاد آسیا و جوانان جهان هفته گذشته در حالی که مشغول به رانندگی بود از سوی افراد ناشناسی هدف سوءقصد و تیراندازی قرار گرفت و پس از اصابت ۷ گلوله به شدت از ناحیه فک و صورت و همچنین کتف و سینه دچار جراحت شد. البته وی پس از انتقال به بیمارستان طالقانی کرمانشاه در حالی که خونریزی شدیدی داشت بلافاصله مورد درمان ویژه و احیاء قرار گرفت و هم اکنون وضعیت رضایت‌بخشی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها